Jeg har en mann som jobber i nordsjøen, som ikke har lyst å ha permisjon med mini i 14 uker, da han uansett har fri 4 uker i slengen hver 14.dag, og det er han som tjener best av oss og måtte gått ned i lønn i permisjonstiden. Han var hjemme 12 uker med gutten vår sist, men han holdt på å gå på veggene til slutt, han er en litt rastløs person jeg synes jo det er litt kjedelig, men jeg skjønner han også, jeg kan ikke tvinge han til å være hjemme visst han synes det er for lenge.. Skikkelig kjipt at de ukene da må falle bort, at jeg ikke kan få de! Men så leste jeg på et anna forum for litt siden om noen som hadde det på samme måten, der mannen tok ut permisjonen sin hver friperiode han var hjemme. Er det noen som har vært borti dette eller har gode råd om hvordan man kan løse det? For jeg har lyst å ha ulønnet permisjon noen mnd når permisjonen min går ut, kan jeg ha det samtidig? At han bare rett og slett får betalt både når han jobber og går hjemme i permisjon? Mens jeg mottar kontantstøtte? Mange spørsmål her nå, lurer sånn på hvordan vi skal løse dette, da jeg ikke har lyst at noe skal falle bort, og jeg vil være hjemme så lenge som det lar seg gjøre selv også
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app