ang. permisjon ?

happymummy

Glad i forumet
Har dere funnet ut hvordan dere skal gjøre det når dere skal ut i permisjon?

Skal dere velge 80 eller 100 % lønn ?

Hvor lenge har dere tenkt og være hjemme?

Hvordan skal pappaèn ta ut sin permisjon?

Skal ha 80% lønn og legger vel inn ferien for i år og noen uker i neste år. Da blir jeg gående hjemme ca 1 år. Sambo tar vel sin rett etterpå. Og da er vi vel kommet ganske nært på bhg start :)

Her tar vi 100% lønn! Så tar ej mamma perm så tar pappan sin perm(da tar ej feri og perm ulønnet) så tar ej resten av permen og så blir d feri og perm ulønnet t bhg start! Ps.vil berre minne på om dokke velger 80% så e d det mannen også vil få utbetalt i sin perm tid.

Her tar vi 100% lønn! Så tar ej mamma perm så tar pappan sin perm(da tar ej feri og perm ulønnet) så tar ej resten av permen og så blir d feri og perm ulønnet t bhg start! Ps.vil berre minne på om dokke velger 80% så e d det mannen også vil få utbetalt i sin perm tid.

Samme her, akkurat pga det med summen av utbetalt penger.

100% lønn, forskyver med 4-5 uker ferie fra i år. Jeg har full perm ut 2013, og begynner å jobbe 3 dager i uken fra januar 2014. Pappa'n tar perm de dagene jeg jobber og jobber de dagene jeg har perm. Uten å bruke av neste års ferie har vi dekket oss ut mai 2014, også tar vi det litt som det kommer frem til barnehagestart. 4 av ukene tar vi ferie, også har mamma lovet å hjelpe oss. Niese er 15 år neste sommer, og vil nok få sommerjobb med å passe lillefetter :)

Jeg tar 80%lønn så skal tilbake på jobb ibegynnelsen av mai. Jobber seks uker, og tar så ulønnet permisjon fra midten av juni og ut august. :)

Her blir det 100%.. jeg får pappaen sin permisjon. Men mer enn det vet jeg ikke. Nav erikke de flinkeste til og gi ut info..

Vi har ikke snakket om det, men jeg har en plan og håper sambo er enig:p

80 % permisjon, pluss noen måneder permisjon uten lønn. Håper vi klarer å spare nok til at bhg start og jobbstart blir januar 2015. da er veslesnuppa 1,5 år :)

Er student, så her blir det permisjonspenger et studieår, og en sommer etterpå. Mannen min får ingenting utenom de to ukene, men pga avspaseringsordniger har han fri hver mandag :)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Back
Topp