Ang pene\mindre pene barn

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

Hvis jeg ser et barn jeg synes er mindre pen(NOe jeg sjelden gjør, for de fleste barn er vakre)
da sniker jeg meg heller ut igjen uten å si noe[:D] 

men som sagt det er sjelden...veldig sjelden

Signerer

ORIGINAL: edvine

alle barn er søte på sin egen måte[:)]

Nå er jo jeg veldig ny her som aktivt medlem, men det er sjeldent jeg kommenterer andres barn inne på forum som dette. Synes de aller fleste barn er pene jeg, men ikke alltid jeg gidder å kommentere det alikevel.
I tillegg så har jeg jo vært snikleser her inne ganske lenge så har lagt meg til den vanen at jeg ikke kan svare, derfor er det mange tråder jeg bare lister meg ut av etter å ha lest!

ORIGINAL: Dollface™

ORIGINAL: solsikke76=0)

ORIGINAL: Prikken

Jeg går innom alle tråder, og synes at alle barn er søte.
Jeg har selv to barn, og vet at mine barn er verdens vakreste sett med mors øyne. [;)]

Enig. Det sier jo veldig mye om den personen om den sier ett barn eller andre er mindre pene. Burde da gå litt inn i seg selv.

Hæh?

Om noen sier høyt att en unge er mindre pent eller sier det høyt til en person att den er mindre pen burde den personen som utrykker det gå inn i seg selv se hva som er galt med den. Det er jo ikke normalt si sin mening om alt her i verden spes ikke det.

Jeg har selv to barn, og vet at mine barn er verdens vakreste sett med mors øyne. [;)]

Enig. Det sier jo veldig mye om den personen om den sier ett barn eller andre er mindre pene. Burde da gå litt inn i seg selv.

Hæh?

Om noen sier høyt att en unge er mindre pent eller sier det høyt til en person att den er mindre pen burde den personen som utrykker det gå inn i seg selv se hva som er galt med den. Det er jo ikke normalt si sin mening om alt her i verden spes ikke det.

Ja, helt enig!! Men det er det vel ingen som gjør? Sier det altså? Er jo en helt annen ting å tenke det! Usj, håper ikke det er noen som sier det!

ORIGINAL: ~Pippi Lang Pupp~

Hæh?

Ja, helt enig!! Men det er det vel ingen som gjør? Sier det altså? Er jo en helt annen ting å tenke det! Usj, håper ikke det er noen som sier det!

Desverre erfaring fra jobben [:@]. En jeg jobbet sammen med hadde litt lite Eq. Var en som kom for å vise frem ungen sin. Første hun sa, denne var ikke mye å vise frem. Så lite pen. Ble helt stumme alle sammen.
En annen gang var jeg og noen venninner på byn. Hun før oss i køn kom ikke inn for vakta syntes hun var for stygg.
Helt utrolig, noen mennekser blir man bare matt av. Greit att man ikke syntes alle er så pene men kunne ikke falle meg inn si det.

ORIGINAL: ~Pippi Lang Pupp~

Hæh?

Desverre erfaring fra jobben [:@]. En jeg jobbet sammen med hadde litt lite Eq. Var en som kom for å vise frem ungen sin. Første hun sa, denne var ikke mye å vise frem. Så lite pen. Ble helt stumme alle sammen.
En annen gang var jeg og noen venninner på byn. Hun før oss i køn kom ikke inn for vakta syntes hun var for stygg.
Helt utrolig, noen mennekser blir man bare matt av. Greit att man ikke syntes alle er så pene men kunne ikke falle meg inn si det.

Nei, det er da folkeskikk og holde slikt for seg selv!!!! Å si noe sånt om en baby til mora er rett og slett ondt!!!! Og han vakten... Ja, det er jo diskriminering! Ble mest overrasket av hun kjærringa på jobben din jeg!!! Gud, jeg hadde klikka på den dama!! [:@]

Jeg svarer ikke da, men ingen barn er stygge er bare noen få som en mindre pene.

Men de er 2 unger jeg synes om det til nå og ingen her inne.

Men jeg er sur på deg pippi lang pupp for jeg sneik meg inn på deg for å se bilde men du hadde tatt de BORT [:@][:@][:@][:@][:@][>:][>:][>:][>:][:'(][:'(][:'(][:'(]  Jeg vil og se [;)][:D]

Back
Topp