Ang pene\mindre pene barn

~Pippi Lang Pupp~

Glad i forumet
Hvis du ser bilder av barn her inne, som du IKKE syns er spesiellt søte...
Sier du da at dem er søte likevel, eller sniker du deg ut av tråden uten og si noe som helst? [8D] 
( Ja, jeg har lagt ut bilder selv i dag, og lurer fælt [:D] )

Hvis jeg ser et barn jeg synes er mindre pen(NOe jeg sjelden gjør, for de fleste barn er vakre)
da sniker jeg meg heller ut igjen uten å si noe[:D] 

men som sagt det er sjelden...veldig sjelden

Jeg går innom alle tråder, og synes at alle barn er søte.
Jeg har selv to barn, og vet at mine barn er verdens vakreste sett med mors øyne. [;)]

ORIGINAL: Prikken

Jeg har selv to barn, og vet at mine barn er verdens vakreste sett med mors øyne. [;)]

Det er klart de er! [:D] Dattera mi er jo verdens vakreste for meg, og selv om det er utenkelig for meg, så finnes det kanskje de som syns at hun er
et mindre pent barn (uff, det gjorde litt vondt å si! )
Men det er jo realiteten! Vi ser med forskjellige øyne, sånn er det bare.

Jeg sniker meg ut herfra jeg. Syns de fleste barna er søte, men ikke alle.

Sniker meg ut og ikke sier noe... [:D] Men har vel ikke sett noen stygge barn her inne heller, da.... [:D]

Sign [;)] Men jeg svarer som regel når jeg ser på bildene til andre da
[:)]
Det er noe eget ved alle barn, så hver sin sjarm!

alle barn er søte på sin egen måte[:)]

Syns faktisk ikke alle barn er søte jeg, men har ikke samvittighet til å si noe om barnet, det er en liten uskyldig person og da klarer jeg ikke si "sorry, men ungen din var ikke søt", som svar på et bilde...[;)]

Holder heller kjeft[:D]

Akkurat på det punktet der, så tar jeg heller en "hvit" en, og sier ungen er søt, selv om ungen ikke er det.
F.eks. om noen legger ut en skrytetråd her på bv, så kommer fåtallet til å svare da... nix, nå så sårende for ett morshjerte kan jeg ikke fyre oppunder.
Eller når jeg titter opp i vogna til ei venninne, så kan man bare ikke trekke seg unna uten å si noe fint om nurket som lå der oppi.
Man kan jo si mye pent som appelerer til morshjertet uten å overdrive.

Nå skal det sies at det er få barn som er mindre pene. Ofte så er ikke nyfødte så pene, men alle stadier har sin sjarm!

Jeg syns de fleste barn er helt nydelige! Har aldri trengt å ta en "hvit" en om det, heldigvis! Og syns jeg ikke de er fine, så sier jeg heller ikke noe.

Har en venninne som viste meg bilde av sønnen som nyfødt her om dagen, og lurte på om han var fin. Han var kjempefin, og det sa jeg. Da viste jeg bilde av B til henne, og ble avspist med at "joda, søt han, men min gutt var spesielt pen som nyfødt altså." Da ble jeg litt trist egentlig.

Barn og babyer er like forskjellige som voksne. Noen syns jeg er søte og noen ikke. Jeg sniker meg utav sånne tråder for det meste uten å kommentere noe som helst, syns ikke det er vits i å kommentere utseende på andres barn (hvis jeg ikke har noe fint å si), alle har sin sjarm på hver sin måte og det kommer ikke alltid så bra fram på bilder. Noen er jo bare mer fotogene enn andre. Kommenterer heller ikke sånn på voksne mennesker. Hvis noen her legger ut bilder av seg selv og jeg ikke syns de er søte, hadde jeg heller ikke sagt noe, utseende har da ingenting å si...

Enig. Det sier jo veldig mye om den personen om den sier ett barn eller andre er mindre pene. Burde da gå litt inn i seg selv.

Om man ikke synes barnet er søtt, så er det helt sikkert noe annet positivt en kan si. Fint bilde, søtt smil eller kul sveis. De aller fleste barn er søte og har sjarm, så noe positivt kan alltid sies, mener jeg...[:)]

ORIGINAL: solsikke76=0)

Enig. Det sier jo veldig mye om den personen om den sier ett barn eller andre er mindre pene. Burde da gå litt inn i seg selv.

Hæh?

Dette er noe jeg selv har lurt på faktisk, men ikke om barn, mer om de som viser magebildene sine. Jeg mener de aller fleste som svarer her svarer jo noe positivt for ikke å såre noen, men mener de det virkelig? Jeg svarer sjeldent på bildetråder, er mest nysgjerrig og tenker for meg selv at barnet enten var søtt eller magen stygg hvis den har masse strekkmerker og sånn..., mest fordi jeg ikke syns jeg selv ser noe fin ut med stor mage og alle strekkmerkene...

Dette blei hvist litt omhveranndre...

Jeg svarer altså som oftest ikke...og har heller ikke avgitt stemme...

ORIGINAL: suprAnirac

Akkurat på det punktet der, så tar jeg heller en "hvit" en, og sier ungen er søt, selv om ungen ikke er det.
F.eks. om noen legger ut en skrytetråd her på bv, så kommer fåtallet til å svare da... nix, nå så sårende for ett morshjerte kan jeg ikke fyre oppunder.
Eller når jeg titter opp i vogna til ei venninne, så kan man bare ikke trekke seg unna uten å si noe fint om nurket som lå der oppi.

Nå skal det sies at det er få barn som er mindre pene. Ofte så er ikke nyfødte så pene, men alle stadier har sin sjarm!

Veldig enig!!

ORIGINAL: solsikke76=0)

Som SIER eller som SYNS at noen barn er mindre pene?
Det vil jo være hårreisende og SI at et barn er mindre pent, til f.eks mor. Derfor har jeg ikke satt det som et svaralternativ, for det regner jeg ikke med at noen gjør [:)]

ORIGINAL: suprAnirac

Signerer hele denne[:)]

Back
Topp