Ang pedofili

Pallar

Elsker forumet
sikkert ett dumt spørsmål...

men når man er pedofil, tenner man da på barn, eller har man seksuell aktivitet med barn fordi den som utfører det har så høy seksuell appetitt at de anser barnet som ett lett offer?

Æsj!! Kjenner jeg blir kvam av å spørre, men dette er noe jeg har lurt på i over lengre tid. Jeg kan ikke fatte å begripe at noen faktisk tenner på barn [:(]

Fordi de tenner på barn..tror JEG da..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Å være pedofil betyr IKKE at man må ha ha hatt seksuell omgang med barn nei. Hvis man gjør det er man pedofil OG en overgriper.

Pedofile tenner på barn. Og forelsker seg i barn. Men det finnes de pedofile som nekter å gjøre noe med legningen sin, da de vet at det er helt og holdent galt. Leste om en mann som flyttet langt pokkers ut i voll uten internett og alt for å forhindre at han gjorde noe ulovlig.

Pedofili er en legning. Ikke noe man bestemmer seg for at man blir. Som heterofili og homofili. Bare at pedofili er grusomt, selvfølgelig.

De tenner på barn, men de ser også på barn som et lett offer.[&o]
Barn er dessverre lette å manipulere.[:(]

De tenner på barn, og etter hva jeg har lest så er det ikke en legning, men en parafili som ombefatter seksuelle avik, eks pedofili, blotting,zoofili ect. De har dette i tillegg til sin seksuelle legning som kan være hetrofili,homofili,bifili.
Parafili(gresk og betyr ved siden av)

beskrivelse: en tvangsmessig reaksjon på og nødvendig avhengighet av et uvanlig personlig eller sosialt uakseptabelt stimulus som enten oppleves i virkeligheten eller i fantasien for å få en optimal seksuel opphisselse og forsterkning av orgasmen.

De tenne på barn og burde drepas.
Alle forgripe seg, bare ikkje alle som bler tatt!

SÅ DET SÅ

ORIGINAL: Helene Burugle

Å være pedofil betyr IKKE at man må ha ha hatt seksuell omgang med barn nei. Hvis man gjør det er man pedofil OG en overgriper.

Pedofile tenner på barn. Og forelsker seg i barn. Men det finnes de pedofile som nekter å gjøre noe med legningen sin, da de vet at det er helt og holdent galt. Leste om en mann som flyttet langt pokkers ut i voll uten internett og alt for å forhindre at han gjorde noe ulovlig.

Pedofili er en legning. Ikke noe man bestemmer seg for at man blir. Som heterofili og homofili. Bare at pedofili er grusomt, selvfølgelig.
sign.

ORIGINAL: mayah

ORIGINAL: komli87

SÅ DET SÅ

Øøøhhh.....

ja det kan du godt seg.
Fysssj

ORIGINAL: Helene Burugle

Skulle akkurat til å se dette.

SÅ DET SÅ

den var vel litt kvass vel.
Finnes vanlige hetrofile også som forgriper seg på andre menesker. da tenker jeg spesielt på psykisk utviklingshemmede, de er voksne i kroppen men barn i hode. (mange er det) hva med de voksne som gjør det da. Skal de drepes også??

Litt snevert mener nå jeg

SÅ DET SÅ

Øøøhhh.....

ja det kan du godt seg.
Fysssj

Synes du burde undersøke og lese litt før du kommer med en slik utalelse...
Pedofili er som nevnt over en legning på lik linje som homofili, hetrofili, nekrofili osv..
Helt forferdelig at det skal være sånn, men det er nå en gang slik at det er sånn..
Og NEI, det er ikke alle pedofile som forgriper seg på barn, faktisk...

Nei, idag seie de det e ein sykdom, ikkje ein legning..

SÅ DET SÅ

Øøøhhh.....

ja det kan du godt seg.
Fysssj

Synes du burde undersøke og lese litt før du kommer med en slik utalelse...
Pedofili er som nevnt over en legning på lik linje som homofili, hetrofili, nekrofili osv..
Helt forferdelig at det skal være sånn, men det er nå en gang slik at det er sånn..
Og NEI, det er ikke alle pedofile som forgriper seg på barn, faktisk...

Nei, idag seie de det e ein sykdom, ikkje ein legning..

En ting er å ha meninger om pedofile, men syns kansje du bør ha litt grunnlag for å si det du gjør.
Kansje du bør lese litt om hva en pedofil er. Finne ut litt mere før du kommer med slike kvasse uttalelser som at de bør drepes.

ORIGINAL: Gothia

En ting er å ha meninger om pedofile, men syns kansje du bør ha litt grunnlag for å si det du gjør.
Kansje du bør lese litt om hva en pedofil er. Finne ut litt mere før du kommer med slike kvasse uttalelser som at de bør drepes.

Eg syns det, så sånn e det med den saken.,

SÅ DET SÅ

Ikke så veldig opplyst er vi?
Alle forgriper seg? Seriøst??

ORIGINAL: siljegulli

Ja

ORIGINAL: siljegulli

Ja

Hvordan kan du vite det? hvilken seriøs kilde har du som støtter opp om ditt utsagn, bortsett fra hva du selv tror?

Back
Topp