Ang pedofile

• Trådstarter Trådstarter Celezte
  • Opprettet Opprettet
C

Celezte

Guest
Jeg klarer virkelig ikke få medfølelse for mennesker som forgiper seg på små, uskyldige barn... (Regner ikke med at så mange av dere gjør det heller.) Og jeg blir bare helt kvalm av at de skal hjelpes tilbake til samfunnet. Og straffene de får er jo så utrolig korte? Noen få mnd for å ha ødelagt et helt menneskeliv? ÅÅÅÅ så sint jeg blir!!

Ja, jeg kunne ikke vært mer enig. Og vi skal liksom synes synd på de?? ÆSJ!

Helt enig. Det som er synd er at det er en evig runddans.. overgripere har jo som regel blitt utsatt for overgrep sjøl..

Syns at man skal få vite hvor det bor overgripere, at det er en liste som man kan se på for å vite om det bor overgripere i gata e.l.

Det er så sykt at jeg klarer ikke sette meg inn i det. Men for det så skjærer det i hjertet hver gang jeg leser om barn som har blitt utsatt for overgrep/mishandling[:(]

Det er det som er litt galt med det norske rettssystemet. Forgriperen blir omtalt som den det er synd på, og det virker som om offerene blir glemt. De som sitter inne enten for mord, pedofili eller hva det måtte være, kan ta utdannelse gratis og blir hjelpet tilbake til samfunnet. Pluss at de får permisjon fra straffen sin. Sånt synes jeg er uhørt, det er å spytte på ofrene og pårørende.

ORIGINAL: Labambie

Det er det som er litt galt med det norske rettssystemet. Forgriperen blir omtalt som den det er synd på, og det virker som om offerene blir glemt. De som sitter inne enten for mord, pedofili eller hva det måtte være, kan ta utdannelse gratis og blir hjelpet tilbake til samfunnet. Pluss at de får permisjon fra straffen sin. Sånt synes jeg er uhørt, det er å spytte på ofrene og pårørende.

NETTOPP!!! Det skulle faen meg vært bilder i de største avisene vi har!! Ja, det mener jeg!!

Hva med å faktisk skaffe den pedofile hjelp i stedet for å hakke av han nøttene?[8|][8|]

Jeg er enige i at straffene er latterlige, de burde være strengere... Men samtidig skulle man også få en form for hjelp for å takle at man faktisk har en slik legning eller tilbøylighet.

Hva hadde dere gjort om noen hadde anmeldt din søn eller datter for overgrep på barn? Vil dere virkelig kutte ut all kontakt før å ha prøvd om det kunne hjulpet med grupper, terapi for å holde det i skjakk så det er levbart uten å overgripe igjen?
Sier ikke at man skal hive inn småbarn til en slik kriminell, men prøve å hjelpe personen!

Alt er ikke så svart hvitt som det fremstilles som![8|]

Hadde straffene vært strengere for seksuelle overgrep, både mot barn og voksne, kan man øke sjansen for at overgriperen heller dreper offeret enn å ta sjansen på å bli avslørt og tatt. Trist, men sant. [&o]

Helt enig. Det er en skam for hele landet at straffene er som de er[:(] Kjenner godt til en sak der overgriper har forgrepet seg på mange små gutter. Det er snakk om ganske grove overgrep mot flere av de. Når saken så dagens lys viste det seg at der var tilfeller så langt tilbake at de var foreldet. For de overgrepene han ble dømt for fikk han 4 jævla år!!! GROVE overgrep over flere år!! Noen år tidligere hadde vi en som svindlet staten for moms! 7 år fikk han!!!! Fader heller staten syns faktisk det er verre å bli svindlet for penger enn at små barn blir utsatt for seksuelle overgrep! [:(] En stund etter han slapp ut fra fengsel så begikk han nye overgrep. Han sitter inne igjen nå, ikke en gang enkelte av søskena hans vet hvor lenge fordi de gir blanke f i hele fyren!! Håper han sitter inne og råtner for alltid. Han kan ihvertfall holde seg laaaaangt unna her, kommer nok til å bli kjeppjagd rimelig fort om folk ser han utendørs ja[:@]

Nei, de burde avlivas heile det jævla pakket.

Min personlige mening er :

A : Aldri slipp dem ut igjen i samfunnet

B : Døsstraff for overgrep mot barn

C : Gi dem lang straff og tatover STORT i panna " PS. PEDOFIL" innen dem slipper ut.

Pedofili er en legning, akkurat som hetrofili og homofili. Det er ingen måte å "kurere" en pedofil. Legningen deres er rett og slett kriminell og skader uskyldige barn[:(]
De burde vært kastrert, slik at det ikke lenger er mulig for de å ha seksuelle drifter.

ORIGINAL: Snoflak

C : Gi dem lang straff og tatover STORT i panna " PS. PEDOFIL" innen dem slipper ut.

Eller någe ala dette?

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/09/29/478214.html

ORIGINAL: arquinne

ORIGINAL: Snoflak

Min personlige mening er :

A : Aldri slipp dem ut igjen i samfunnet

B : Døsstraff for overgrep mot barn

[:D] Kveldens beste forslag!

;) Syntes det er ett meget godt alternativ for da kan man skjerme sine barn fra dem.. og dem vil leve livet ut å bli "rævpult" av samfunnet pga valget dem tok..

ORIGINAL: Bitzyh

Hva med å faktisk skaffe den pedofile hjelp i stedet for å hakke av han nøttene?[8|][8|]

Jeg er enige i at straffene er latterlige, de burde være strengere... Men samtidig skulle man også få en form for hjelp for å takle at man faktisk har en slik legning eller tilbøylighet.

Hva hadde dere gjort om noen hadde anmeldt din søn eller datter for overgrep på barn? Vil dere virkelig kutte ut all kontakt før å ha prøvd om det kunne hjulpet med grupper, terapi for å holde det i skjakk så det er levbart uten å overgripe igjen?
Sier ikke at man skal hive inn småbarn til en slik kriminell, men prøve å hjelpe personen!

Jeg klarer ikke å føle et fnugg av empati for sånne folk. Beklager.

Litt morsomt det du skriver, for å hakke av dem nøttene kan sikkert være en god behandling.

Da håper jeg virkelig at ingen av dine barn eller barnebarn får slike tilbøyeligheter. Virkelig....!

Tror du at en person som blir kåt på ballonger eller det motsatte kjønnet får mindre lyster av å få kappet av nøttene?[8|]

Kjemisk kastrering (har blitt i polen).

ORIGINAL: Febbis

Pedofili er en legning, akkurat som hetrofili og homofili. Det er ingen måte å "kurere" en pedofil. Legningen deres er rett og slett kriminell og skader uskyldige barn[:(]
De burde vært kastrert, slik at det ikke lenger er mulig for de å ha seksuelle drifter.

Ingen som sier at de kan kureres, men det vil kunne bli holdt i skjakk om de får den oppfølgningen de trenger så de kan unngå å skade andre.

Tror ikke at mange pedofile er direkte onde personer sendt av satan selv... De trenger hjelp, forståelse (tenker gruppesnakk med psykolog eller veileder til stede) og veiledning.

ORIGINAL: Febbis

Ingen som sier at de kan kureres, men det vil kunne bli holdt i skjakk om de får den oppfølgningen de trenger så de kan unngå å skade andre.

Tror ikke at mange pedofile er direkte onde personer sendt av satan selv... De trenger hjelp, forståelse (tenker gruppesnakk med psykolog eller veileder til stede) og veiledning.

Du tror det holder?? 

For at disse tingene skal kunne fungere så må jo den pedofile innse at han har et problem. Om du leser linken jeg la ut til deg i stad vil du se at mange ikke opplever at de er syke/har et problem som må tas tak i. Hva foreslår du da?

Er det en ting mennesker kommer til å gå gjennom ild og vann for i resten av evigheten, så er det å utføre og praktisere sine seksuelle lyster. Finnes ingen terapi som kan hindre "oss" i det.

Jeg tenker mest på kjemisk kastrering.

Jeg klarer ikke å føle et fnugg av empati for sånne folk. Beklager.

Litt morsomt det du skriver, for å hakke av dem nøttene kan sikkert være en god behandling.

Da håper jeg virkelig at ingen av dine barn eller barnebarn får slike tilbøyeligheter. Virkelig....!

Tror du at en person som blir kåt på ballonger eller det motsatte kjønnet får mindre lyster av å få kappet av nøttene?[8|]

Les linken.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/08/29/347291.html

Nå er jeg forvirret... hva vil du frem til? Kun det at det kan dempe sexlysta? den blir jo ikke borte.. Trenger fortsatt mere hjelp enn hva som blir gitt

Kjemisk kastrering e bare tull.
De kan bare poppa någen piller, så har de fulle sexlyst igjen.

Back
Topp