ang pappa perm!!!

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Bf ringte meg til morgenen i dag, og spurte om jeg visste åssen det var med pappa permisjon, i og med at vi ikke er sammen.
å sier han, om jeg gikk hjemme i med 80 prosent lønn eller 100, 80 sier jeg. Ja så viss jeg har krav på pappa perm, så får jeg 80 prosent lønn.
Da får ikke du penger mens jeg har det, sa han ?
Er det sant ?? Og har han krav på det ???
Syns det er helt sykt viss det, for han skal bare ha fri fra jobb, og ikke være sammen med ungen sin. !!!
 
siden dere ikke er sammen skal vell du ha de ukene, bare prat me de på NAV så fikser de det. her gikk det ivertfall  automatisk
 
jeg trodde ikke det var sånn jeg, kommer ikke til å si meg enig i det akkurat nei..
 
jeg fikk ukene selv, var heller aldri no spørsmål fra nav ang dette det gikk automatisk, men jeg har 100% foreldreansvar da.. mulig det har noe og si, ring og hør så kan du jo event forklare dem at ikke skal ha de ukene..
 
kan han ta de ukene når han vil i såfall ? hvordan skal jeg ha hjerte til å sende 1 mnd gammel baby hver dag til han når jeg ammer, og må jobbe siden jeg mister pengene mine ? ....
 
Hei søta[:)]
Du står jo oppført med hele ansvaret,ergo det jeg fikk vite var at ukene falt automatisk på meg!
Dere er ikke sammen,dere bor ikke under samme tak,du ammer,ergo det funker dårlig!![:D]
Tror ikke du trenger bekymre deg om det![:)][:)]Håper alt er bra med deg og prinsessa!
 
 
ORIGINAL: carinamor

Hei søta[:)]
Du står jo oppført med hele ansvaret,ergo det jeg fikk vite var at ukene falt automatisk på meg!
Dere er ikke sammen,dere bor ikke under samme tak,du ammer,ergo det funker dårlig!![:D]
Tror ikke du trenger bekymre deg om det![:)][:)]Håper alt er bra med deg og prinsessa!



takk guud for det. veldig viktig å ringe meg klokka åtte på morraen for å si det. herreguud. Hvordan går det med deg ?[:D]
 
Mannfolk[&:][:'(]hehe
Vil nok ordne seg,ta en tlf til nav,så har du ditt på det rene om han maser på deg!
Joda,det går fint her,ruger og ruger![:D][:D]
 
ORIGINAL: carinamor

Mannfolk[&:][:'(]hehe
Vil nok ordne seg,ta en tlf til nav,så har du ditt på det rene om han maser på deg!
Joda,det går fint her,ruger og ruger![:D][:D]


jepp! tror jeg skal det. ikke noe gøy!;)
Ja nå er det da ikke lenge igjenn til du får ! morro! gleder meg !
 
Det går automatisk på deg ja, han vet ikke hva han snakker om...
Dette ordner seg :) :)
 
Back
Topp