Ang p-piller, erfaringer?

sillivanilli

Elsker forumet
Har hormonspiral nå, siden mai 07. Strålende fornøyd med at jeg slipper å tenke på prevansjon og at jeg sjelder blør og ikke har vondt. (hadde dagelig menssmerter første 3 mnd, og blødde ofte første 9 mnd, men nå er det ikke hver mnd engang.) Men dessverre så stikker den samboern min. [&:] (Når jeg sitter.) Har vært hos legen for å klippe trådene, men fikk beskjed om at de var så korte at han kunne ikke klippe dem.

Derfor vurderer jeg nå å gå over til p-piller. Men å få tilbake vanlig mensen frister ikke. Også er jeg veldig redd for å bli gravid, det hadde vært krise! Og jeg som er så glemsk.. [&:] 
Uansett, er det nen sjans for at jeg kan slippe mensen med p-piller? Eller i det minste ha mindre?
Har aldri gått på det før..

Jeg gikk på loette og hoppa over mensen i 3 til 4 mnd så hadde jeg mensen en mnd så hoppa jeg over igjen.. ble aldri garvid på den jeg, gikk på den i ca 6år:)

Kan jo bare drite i å ha mensen, hoppe over pillefri periode. gjorde jeg hele tiden, hadde den 2 ganger i året...

Men hva med p-stav? slipper mensen på den og slipper å ta den pilla hver dag

Vil ikke ha p stav, eller p sprøyte. Og sambo vil ikke snippes, enda hvertfall..

ORIGINAL: tattnick

hva med å bytte ut spiralen du har og ikke klippe trådene så korte?

stikker sambo her og, men det får han bare leve med[:D]

Spiralen ble satt inn av en gynekolog på sykehuset, var hun som klipte de. Litt redd for å få ny spiral også blir det det samme med den, de koster jo litt. Og redd for å blø i 9 mnd igjen!

Litt kjeelig for oss begge at jeg aldri kan være øverst..

Back
Topp