Ang oul til mandag...

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Hva bør jeg si med tanke på at det er altfor tidlig til oul, vil da være i uke 13/14... Jeg er jo 3. Gangs og burde vite godt at det er for tidlig ;) men når jeg ikke fikk tidlig ul på sykehuset så tenker jeg at jeg fikk oul time istedenfor..
Jeg sa det til legen min om mandagen, og hun lo bare og sa at det sikkert var en kompensasjon for at jeg ikke fikk timen jeg var henvist for... Kan jeg si at jeg har sagt det til legen og bare si at vi trodde det var en feil i brevet ang at det er oul?

Du kan jo bare si at du trodde det var tidlig ul? :p

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Tenker det samme.. at du tenkte at det var et "svar" på henvisningen fra tidlig ul

Det står klart å tydelig oul på brevet jeg må ha med, også at det skal taes mellom uke 17-19...

Satt akkurat å tenkte på deg :) synes uansett ikke det blir ditt problem. Jeg hadde nok tenkt at det de sikkert har gjort en feil og at det er tidlig UL de mener :)

Satt akkurat å tenkte på deg :) synes uansett ikke det blir ditt problem. Jeg hadde nok tenkt at det de sikkert har gjort en feil og at det er tidlig UL de mener :)
Neimen så koselig :)
Ja jeg reiser uansett, men er så redd de blir sure for at jeg opptar en time... Men SÅ fullt er det vel ikke???

Du gjør deg bare dum, så sier du før du skal dra- kan vi finne en ny time til ordinær ul nå mens jeg er her, jeg er nødt til å sjekke at det passer... :)

Si at du har misforstått ;)

Kan jo kanskje si at du var usikker på hvor langt du var på vei, og trodde dette var en time for å avklare dette? Går nok helt fint uansett :)

Ja, bare si du tok det opp med fastlegen din og at hun mente du skulle dra :-) Så spennende!

Lykke til i dag :)

Ha ha. Oi oi. Er ikke helt med for tiden. Ikke bra å bare ligge på sofaen.
Lykke til på mandag :p

Når jeg var på siste tidlige ul fikk jeg også papirer der det sto oul. men det var planlagt tidlig ul for å sjekke barnet på grunn av mitt lave stoffskifte. Så kan være at de bare slurver med papirene eller noe slikt? :S

Du får bare si at siden du ikke har fått tidlig UL så er du usikker på termin, og tenkte at du kanskje var 4 uker lengre på vei da siden du får OUL brev..:p og når det viser seg at du er kortere på vei sier du bare "ja da må vi vel sette opp en ny time da"?

Back
Topp