Ang orgamse hos oss jenter

*mumfie*

Elsker forumet
Får dere vaginal orgamse?? Jeg har aldri fått det, får kun med stimulering av klitoris.... Kunne gjerne fått en vaginal, hadde ikke vært å forakte [8D]

Noen tipS??

poff

Last edited:
Kun ved stimulering av klitten her også, tror jeg har vært i nærheten av vaginal flere ganger, men blir liksom ikke annet enn at jeg føler jeg skal til å tisse på meg... [&:]

Får alltid det jeg[:D] Gjelder bare å slappe godt av, og virkelig kjenne det som foregår[;)]

Aldri fått orgamse jeg heller.. [8D][8D]

For å være seriøs: 70% av kvinner får aldri orgasme uten stimulering av klitoris i tillegg. Så du er høyst normal.
Har hatt vaginal orgasme, men det har bare hendt noen få ganger. Ellers, så får jeg orgasme hver gang vi har sex, men som oftest med klit-stimulering i tillegg eller oralsex. [;)]

ORIGINAL: Marit 83

Kun ved stimulering av klitten her også, tror jeg har vært i nærheten av vaginal flere ganger, men blir liksom ikke annet enn at jeg føler jeg skal til å tisse på meg... [&:]

Er jo da du virkelig er på tur og bare må slippe deg løs. Vet du ikke det? [;)]

Fått det med han jeg er sammen med nå.. ALDRI fått det med andre.. Har bare en ting å si: NYYYDEEELIIIG!!!
Beste orgasmen ever! [:D]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Marit 83

Er jo da du virkelig er på tur og bare må slippe deg løs. Vet du ikke det? [;)]

I know...men er ikke helt komfy med den tisse-på-seg-følelsen... TRO MEG, jeg skal slippe meg løs mer etter fødselen... [:D][;)]

ORIGINAL: toneany

Får kun orgasme med stimuli av klitoris jeg også.

Ja.. :) Får begge deler.. :) Fikk det aldri før.. men når jeg leste endel på nett osv.. så brukte jeg endel tid på å utforske meg selv enda mer, å andre metoder enn hvordan jeg har gjort før.. og når jeg klarte å få meg selv til å komme vaginalt ved hjelp av fingrene.. ett par ganger og vips etter d har jeg kommet nesten hver gang ved samleie.. Måtte bare vite mer om hvor og hvordan... ;) Trodde d var totalt umulig.. men umulig var det ikke ;)

ORIGINAL: Snoflak

Ja.. :) Får begge deler.. :) Fikk det aldri før.. men når jeg leste endel på nett osv.. så brukte jeg endel tid på å utforske meg selv enda mer, å andre metoder enn hvordan jeg har gjort før.. og når jeg klarte å få meg selv til å komme vaginalt ved hjelp av fingrene.. ett par ganger og vips etter d har jeg kommet nesten hver gang ved samleie.. Måtte bare vite mer om hvor og hvordan... ;) Trodde d var totalt umulig.. men umulig var det ikke ;)

det var jo et godt tips... [:)] jeg får heller aldri vaginal [&o]

Fått det jah.. men min nåværende mann..
gikk lang tid før jeg i det heletatt var i nærheten.. å vips plutselig en dag så skjedde det[8D]
Men ikke noe som skjer ofte[;)]

Skal vi se, jeg er så heldig at jeg får vaginale orgasmer og gjerne flere når vi først er i gang.

Det handler om ha god tid også når man har sex. Mange opplever at det rett og slett blir kjedelig, at de bare vil bli ferdige, men det som hjelper er at man bruker masse god tid og at mannen må jobbe litt for saken[;)]. Jeg har endelig truffet den rette mannen for meg, både for hverdagen og for den mest fantastiske sexen noensinne.

Her handler det om deilig langt forspill (fra hotte tekstmeldinger på dagtid til man endelig er hjemme alene, eller er sikre på at barna sover), koselig atmosfære osv.
Og så må du bare slappe av og nyte det hele, la det vare og rekke (stiller litt krav til han da, for han må holde ut lenge for din del).
Det jeg har lært meg er at pusten er en viktig del av det å få orgasme, kroppen trenger masse oksygen og blodgjennomstrømning for å klare det.

Vi har to yndlingsstillinger hvor jeg er garantert vaginal orgasme etter kun kort tid, mange orgasmer!
Favoritten er at vi tar i bruk spisebordet som har en perfekt høyde for han. Jeg legger meg på ei dyne på bordet og han sitter på en stol foran og bruker munn og tunge for å varme meg opp (det trengs absolutt ikke hver gang). I forkant kan vi godt ha hisset opp hverandre i god til med kyss, berøring og blikk utover kvelden.
Så reiser han seg (det er ingen vits i at jeg suger han for da går det for raskt for han), kåt og klar over at jeg er blitt så kåt. Han drar rompa mi litt over kanten av bordet (ja, bordet er solid og faktisk forsterket for nettopp dette[;)]) og så fører han penis inn i meg. Da treffer han alle gode punkt i verden inne i meg og jeg har opplevd å komme med en gang. Andre ganger beveger han seg bare sakte inn og ut mens vi nyter det (jeg nyter å bare ligge slik å bli tatt på en slik øm og fantastisk måte) (han nyter å se meg nyte det, han har jo full utsikt til alt der han står). Beina mine er opp mot skuldrene hans, slik at jeg er helt åpen for han. Det vi har oppdaget er at når det nærmer seg for orgasme hos meg, så trekker han seg nesten helt ut, og DA går det for meg. Helt utrolig. Jeg blir helt tullete for det er så godt når han gjør det på den måten. Han leser meg som en åpen bok og jeg får orgasme etter orgasme når han holder på slik. Det jeg også er imponert over er at han anstrenger seg slik for at jeg skal ha det så godt så lenge (og mange ganger) før han slipper seg løs. Jeg er ikke lenger i 20-årene, og traff han da jeg var 32 år, så jeg har hatt sex med andre før, men dette overgår alle andre tilsammen. Vi setter gjerne på litt lav musikk i bakgrunnen og tenner lys for å skape stemning, og det er viktig at vi vet at vi får være i fred. Alt av gardiner dekker vinduene helt, for dette handler om oss to og ingen andre.
Den andre favorittposisjonen min er at han er på kne foran meg i sofaen og da er det ganske likt spisebordet[;)]

Så det er mange faktorer som skal til for å få vaginal orgasme, tid og rom, stemning da og i forkant, den rette komfortable stillingen og to personer som ikke skal noe annet enn å ha det godt med hverandre, sammen.

Jeg får sjelden ren klitoris-orgasme, da må man ligge unna vagina eller at jeg/vi bruker hånddusjen på meg (massasjehode).
Men det er den vaginale hvor hele meg er med, hvor kroppen pulserer og pusten går som om jeg løper marathon, DET ER DEN BESTE!

Jeg tror jammen ta meg at jeg må bestille servering ved spisebordet til i kveld[;)][;)][;)]

Etter graviditeten har jeg fått vaginal hver gang nesten [:D] Så kun fått med min mann da [:D][:D] And it feels so good! [:D][:D]

Har ingen problemer med å få vaginal orgasme, men får det lettest når jeg sitter oppå eller i doggy style. Når jeg sitter oppå kan jeg styre selv slik at det treffer riktig, og i doggyen treffer det automatisk...

Leste for litt siden at det ikke er noe som heter G punktet, så kanskje det er sant![:-][8D]
jeg får multi jeg når jeg har sex............ hehehe

ORIGINAL: Heijdii

Leste for litt siden at det ikke er noe som heter G punktet, så kanskje det er sant![:-][8D]
jeg får multi jeg når jeg har sex............ hehehe

Det er ihvertfall bare tull! G-punktet er forsket på og påvist av flere. [;)]

Back
Topp