Ang. opphold under sykehusturer...

Emz mamma

Elsker forumet
Leste akkurat nå på St. Olav sine sider at det finnes enkelte hotell som gir rabatt for pasienter som tilhører Fertilitetsklinikken. Så kanskje det blir hotellovernatting ved neste uttak =)

Tenkte jeg måtte lage en tråd, for jeg var ikke klar over dette før nå ... så da er det kanskje andre som har samme ordning....

BTW: har bestilt meg akupunktur time på MANDAG kl. 09.00 [:D]

Samme opplegget hadde de på Unn i Tromsø. Jeg fikk anbefalt noen hoteller som de hadde samarbeid med. Veldig ok! Det som var ennå kjekkere var at vi var mange på hotellet i samme situasjon, så vi hadde mange koselige stunder med utveksling av erfaringer osv. Samlet oss til frokost og gikk på handleturer for å få tiden til å gå.

ORIGINAL: Baby klar..

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

Samme opplegget hadde de på Unn i Tromsø. Jeg fikk anbefalt noen hoteller som de hadde samarbeid med. Veldig ok! Det som var ennå kjekkere var at vi var mange på hotellet i samme situasjon, så vi hadde mange koselige stunder med utveksling av erfaringer osv. Samlet oss til frokost og gikk på handleturer for å få tiden til å gå.

Reiste du alene for å ta ut egg eller var mannen med?

Jeg reiste først oppover alene og så kom mannen min etter. Siste gangen jeg var i Tromsø dro jeg en fredag og gubben kom på mandag og så dro vi hjem torsdag. Så vi fikk noen dager sammens på hotell.

Back
Topp