Ang. O.Ul

¤ Martini ¤

Gift med forumet
Har ALLE fått sendt henvisning til ordinær ultralyd nå? Og eller fått time?

Jeg har vært hos legen 1 gang, og skal tilbake til torsdag, da er jeg 16 uker.
Først DA skal vi sende henvisning - bare håper ikke det blir for sent.
Sist fikk jeg ul i uke 20+3, noe som er aalt for sent i følge meg!

Hvem uke har dere o.ul?
 
Jeg har fått innkalling til ul i uke 19, tror det var det jeg fikk forrige gang også. Det vanlige er vel mellom uke 16-19...? Syns du bør høre om du kan få litt før hvis du får time etter uke 19 igjen.
 
jeg var hos legen først på mandag, så har ikke fått dato. Sist hadde jeg 18+6.. håper ikke jeg får etter uke 18, da hadde jeg ringt og hørt om jeg kunne fått en time før!!!
 
Jeg har time når jeg er 18+3, tror det var akkurat da jeg hadde sist også:) Om ikke en dag tidligere. Her sendte min lege henvisning etter at jeg var på første kontroll 6+5, så jeg har hatt den time leeenge:P Litt dumt, for da er det enda lengre å vente.. Men nå er det bare 4 uker igjen!
 
Skal på dagen når jeg er 19 uker... syns det er seint også jeg :-(
 
Skal på min første lege kontroll i dag så da blir nok henvisningen sendt, er jo bare 12+4 så har nok av tid enda:)
 
Nå vet jeg ikke nøyaktig termin, men i følge ultermin: 17+5, i følge mensentermin: 18+1:) legen min sendte henvisning etter første kontroll:) ----- Men må bare legge til at første svangerskap så skjedde det en feil og henvisningen ble aldri sendt. Og da ringte legen min personlig og jeg fikk ord. Ul ganske med det samme, så selv om henvisningen er sendt sent , så skal de ta deg inn til "normal tid". :)
 
Var på første legetime i forrige uke, og henvisning ble sendt da. Så nå posterer jeg på postmannen! Hadde når jeg var 19+5 sist, men håper å slippe til liiiitt tidligere denne gangen!
 
Jeg har time til UL når jeg er 19+5, syns det er litt seint. Men har vært på 4 tidlige UL, sist når jeg var 13+2, så har jo sett inni der flerganger alt, så går greit å vente :)
 
Ordinær ultralyd tas mellom uke 16 og uke 20... sist fikk jeg time i uke 20, denne gangen skal vi inn den 16 februar og er da 18+5
 
Ja jeg har fått skal neste torsdag då er jeg mesten 17 uker.. var i samme uke med fyste mann
 
Da håper jeg at vi får time rundt uke17-18 :)

Bare bestemme meg for hvem jeg vil ha ul hos :P
 
Her ble henvisningen sendt i uke 4 siden jeg uansett var innom om noe annet...
Har fått time 1.mars, da tror jeg at jeg er 19 uker?
 
Var hos legen mandag for en uke siden, og det ble sendt henvisning da. Har ennå ikke mottatt noe, men så er jeg ikke lenger enn 12 uker på torsdag heller :)
 
Legen sendte henvisning på første svangerskapskontroll, like før jul. Fikk brev i dag om time, da er eg akkurat 18 veker på veg :-)
 
Jeg har fått time den 19 mars, aner ikke å langt jeg er kommet da, men rundt 19 uker en plass?
 
Skal til legen i morra, og regne med at det blir sendt da, er 12+3 da.
 
jeg har fått når jeg er 18 uker på vei, henvisningen ble vel sendt for et par måneder siden.
 
Sendte henvisning på fredag, venter spent på time. håper jeg får slutten av jan/begynnelsen av feb. da er jeg 17-18 :)
 
Back
Topp