Ang nick

ilabom

Forumet er livet
Julibarna2014
Altså, tolking av nick..
Jeg må innrømme at Frk.Lillan leeeenge het Frk.Lillian i hodet mitt.. Tenkte for meg selv når jeg oppdaga det, at det gjør sikkert ingenting [8D]
MEN, nå ser jeg jo at hodet mitt har gjort det samme med Lagerleder Lågel, som hele tiden har hett Lagleder Lågel i mitt hode..
C love K het lenge [Klåvek], og kommer alltid til å gjøre det, selv om det er en stund siden jeg oppdaga sammenhengen i bloggen hennes.

Flere som har tulla med nick her inne? [:D]

Saklig tråd [8D]

ORIGINAL: ilabom

Altså, tolking av nick..
Jeg må innrømme at Frk.Lillan leeeenge het Frk.Lillian i hodet mitt.. Tenkte for meg selv når jeg oppdaga det, at det gjør sikkert ingenting [8D]
MEN, nå ser jeg jo at hodet mitt har gjort det samme med Lagerleder Lågel, som hele tiden har hett Lagleder Lågel i mitt hode..
C love K het lenge [Klåvek], og kommer alltid til å gjøre det, selv om det er en stund siden jeg oppdaga sammenhengen i bloggen hennes.

Saklig tråd [8D]

Har gjort AKKURAT det samme som deg. [8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Oh yes da,tulla med mange nick,haha..
Påatt,var lenge PÅtatt i mine øyne (hoste)

Leste det samme ang Frk.Lillan [8D] C love K visste jeg hele tiden da [8D]

Leser *Glufsa* som Hufsa av en rar grunn [8|][8D] Nibbe som nippel [X(] 

ORIGINAL: Sanka

It`s all because of your sick, twisted mind [8D]

ORIGINAL: Sanka

It`s all because of your sick, twisted mind [8D]
I know.... *shame on me* [X(][8D]

[:D]Jepp, akkurat samme her med samme nick!

Men selv om jeg NÅ vet at jeg alltid har lest feil, så gidde jeg ikke si nickene rett - sier det de på "feil" måten[;)]

ORIGINAL: Kaysa86

Men selv om jeg NÅ vet at jeg alltid har lest feil, så gidde jeg ikke si nickene rett - sier det de på "feil" måten[;)]

Hahahah, jeg oxo! [:D]

Babyinovember10 leser jeg som baby in november. Altså, engelsk. 

ORIGINAL: Kaysa86

Samme her[;)]

Nicket ditt ilabom, jeg sier iblom

Clovek vil alltid være Klåvæk for meg 

Altså, tolking av nick..

Saklig tråd [8D]

hahaha, akkurat sånn her også, om vi ser bort ifra mitt egent..

clovek er og forblir klåvek her også ;)

jeg tenker alltid på frk. strøken når jeg tenker på frk.lillan - for du het sånt til å begynne med? eller var det noen andre som forsvant? 

haha, ja jeg har ikke lagt merke til frk. lillan før nå... har alltid vært lillian her og! [:D][:D]

Back
Topp