ang navn..

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
ser noen skriver at det er dere som bestemmer navnet på bebisen...men blir ikke dåkke enige ilag??? d ska ihvertfall vi..er jo tross alt en felles ting og noe som begge eier...men d e oss da [:D] va veldig enige om at snuppa vår sku heite thea sist..d navnet passa perfekt og vi begge likte d kjempe godt! [:D] denne gangen ekje vi begynt å prate så mykje om navn enda..

Vi skal helt klart være enige om navnet. Det er som du sier en felles ting vi "eier". Føler det er viktig at mannen også er komfortabel med navnevalget [:)]

vi er jo enige:)

Man må jo være enig når det gjelder navnevalg, det er jo noe som er felles.. Like mye min mann sitt barn som mitt![:)] Men, vi synes det er veldig vanskelig å finne navn..

Vi skal bestemme begge to ja, aldri tenkt noe anderledes på det nei!! Nå bestemmer vi jo alt sammen til baby, vi er jo trossalt to om dette, står ikke alene med en eneste ting jeg da...
Ang navn kommer vi begge med navnforslag, og snakker om dem, er den ene veldig uenig, så stryker vi det navnet fra listen med engang...
[:)]

Må nok vera enige ja ... me e jo begge foreldrene ... [:)]

Selvfølgelig!!!! Kunne ikke falle meg inn å velge et navn som mannen min ikke stilte seg 100% bak, og det samme for han. Vi er jo akkurat like mye foreldre til barnet. Jeg har hatt et navn jeg har likt siden jeg var 13-14 år. Det skulle barnet mitt hete. Mannen min syntes det var helt greit, men ikke mer. Og da fant vi heller på et annet navn som begge likte godt. Sånn kommer det til å være denne gangen også.

Jeg har bestemt navnet helt alene, men så er ikke jeg samboer eller sammen med faren da :p
Det er litt frem og tilbake.. Så det showet styrer jeg selv.. Sa han evt fikk komme opp med noe bedre, og det har han jo ikke klart ^^

tar den diskusjonen da ungen er ute vi....lettere å se hvem person og om navnet passer da...

Her har jeg og sambo blitt enige om navnet :) 
Så viss ikke ungen kommer ut og en av oss føler at navnet ikke passer så får vi se på andre alternativer:)
Eller vis den kommer med en liten penis :) Men er enige om alt[:D]

Klart vi må bli enige om navnet [:)] (hvis ikke hadde poden fått navn allerede.. han er nemlig skeptisk til mitt forslag)

ORIGINAL: _Eva_

Klart vi må bli enige om navnet [:)] (hvis ikke hadde poden fått navn allerede.. han er nemlig skeptisk til mitt forslag)

Kan signere denne... bortsett fra at vi har ca blitt enie om et navn i begge synes er ok... får se om det blir det...[8D]

jeg har også reagert litt på at det er flere her som klart har bestemt at det er di som bestemmer navnet på babyen...men jeg mener at det burde være noe man kan gjøre sammen jeg da:) Han stakkars pappan går jo ikke igjennom disse forandringene i kroppen på den måten vi gjør, så jeg syns det har vært viktig for oss at begge har hatt like stor del i dette med navnvalg fra starten av:) Selv om jeg et lite øyeblikk trodde barnet kom til å bli navneløs..[:D] Skal sies at det fortsatt står mellom flere navn, så får se hva den lille stjerna passer til å hete når vi ser henne[:)]

Her har vi hatt mye glede av å finne et fint navn sammen ihvertfall [:)]

vel...eg hadde bestemt meg for mange år siden [:D] og samboer har egentlig lite å si..han liker navnet da..men va eg som bestemte..hihi han får velge mellom to alternativ [:D]

Jeg prøver så godt jeg kan å få faren till å si ja till de navnet jeg liker best, men liker det ikke. Så jeg har trukket mj fra den kampen. For jeg føler att vi må bli enige begge to, siden det er vårt barn å vi er to om det hele veien! Så inntill vi finner ett navn vi begge liker veldi godt er barnet vårt navnløst, men det gjør ikke en verdens ting. Vi blei enige før sønnen vår kom till verden sist gang så vi skal nokk klare det denne gang og :)

Hva ble det da Navigare Jenta?

Vi er blitt enig etter mange runder:-) Kan ikke bare velge uten å ha blitt enig, hva skal man si da: Hun heter det, ferdig arbeid? Hører ikke hjemme noe sted....
Jeg vil at han skal være like betatt av navnet som jeg er, her var også den kommende storebroren med på og bestemme da:-) Hyggelig at det var en familie beslutning syns jeg:-)

Vi har vært enige om navnene siden vi ble kjærester omtrent, dvs sånn 3 år før vi i det hele tatt fikk noen unge[:)]

ORIGINAL: Theasinmamma

ser noen skriver at det er dere som bestemmer navnet på bebisen...men blir ikke dåkke enige ilag??? d ska ihvertfall vi..er jo tross alt en felles ting og noe som begge eier...men d e oss da [:D] va veldig enige om at snuppa vår sku heite thea sist..d navnet passa perfekt og vi begge likte d kjempe godt! [:D] denne gangen ekje vi begynt å prate så mykje om navn enda..

Må bare si meg helt enig, jeg har også reagert på at noen her inne ser ut til å ikke bry seg om hva barnefaren syns om navnet. Det synes jeg er litt  trist, han må jo  også like navnet! Tenk om barnefaren bare bestemte og mor ikke hadde noe hun skulle sagt? ville dere likt det?

ORIGINAL: ing_ping

Jeg har bestemt navnet helt alene, men så er ikke jeg samboer eller sammen med faren da :p
Det er litt frem og tilbake.. Så det showet styrer jeg selv.. Sa han evt fikk komme opp med noe bedre, og det har han jo ikke klart ^^

Det høres jo forsåvidt greit ut :)

Back
Topp