ang navellen til snuppa

malingullet

Glad i forumet
Den er veldig stor[&:]stikker liksom veldig ut også er den blå.og når du trykker på den så er den akkurat som det er noe veske inni der[8|]du kjenner liksom at det bobler

Høres ut som en liten brokk...

ORIGINAL: MercedesBærta

åå får ta meg en tur til legen med henne tenker jeg

leste litt om det nå og er nok navlebrokk.får bare latt det gå seg til da tenker jeg[:)]

Jeg hadde tatt henne til legen og fått sjekket det.

Lillegutt hade sånn brokk da han var noen uker gammel, de gjør ingenting med det så lenge den er så liten. Det gikk over av seg selv iløpet av noen uker. [:)]

ORIGINAL: MercedesBærta

Ja, høres ut som det... hadde en tanteunge som hadde brokk i navlen, han operterte den vekk...

Sjekk med legen du...[;)]

har hørt at om den er blå så må den fjernes.oppdaget også en litt hard stor kul litt på siden av skambenet hennes.litt oppenfor lysken[&:]

Elias har hatt navlebrokk helt siden han var født. Skal som regel gå over av seg selv. Men hvis du ikke får trykket navlen inn,og den er hard, så må du ta kontakt med lege.

Var hos legen for å se på den for ett halvt år siden. Fikk bare beskjed om at vi kunne se på det igjen hvis den fortsatt var der når han ble 3 år.

likte ikke den andre kulen[:(]uff blir så lett bekymret[:(]

kan vel kanskje si at den ligger i lysken.er egenlig litt usikker.når man får brokk i lysken kan den ligge litt oppenfor da?og ikke går den ann og trykke den inn heller

Siden den er blå å det vesker av den syns æ du ska få legen til å sjå på den.

ORIGINAL: Bdancer

det er nok navlebrokk ja. Det er ikke farlig, gjør ikke vondt og den går inn av seg selv[:)] de gjør ingenting med den, så trenger ikke gå til lege. Hvis den ikke har gått inn av seg selv innen ungen er 2 år så oppererer de, men ikke før da. Det er svæææært sjelden!

Hun blir 2 i mai hun.Den blir bare større og større.Har vært på legevakten og hun hadde navlebrokk og lyskebrokk.så han sendte henvisning til barnekirurg.så de skal opperere henne men vet ikke helt når.de ville vente så lenge som mulig med noe inngrep

Back
Topp