Ang Natrontesten osv

Krøllo

Elsker forumet
Så vil jeg bare si at Natrontesten viste rett på meg,  det ble ingen brusing = jente
Kinesisk kalender viste feil, der stod det gutt...
Ringtesten viste riktig = jente

Så det var litt artig at Natrontesten funket=)

Men du har ikke prøvd plumbotesten? 

Spennende om ul viser gutt på meg, for her bruste det noe voldsomt ;)
Gratulerer med en jente i magen :) :)

Hvor mye natron sku vi ha oppi?

Hehe morsomt 

*Milli* skrev:
Spennende om ul viser gutt på meg, for her bruste det noe voldsomt ;)
Gratulerer med en jente i magen :) :)

*sign*

Idasmamma skrev:

2 t-skjer

Hvis jeg har tatt teste riktig var d absolutt ingen brusing....så d vil si jente??
Iflg UL i uke 13 er sjangsen for gutt 70-80% - gleder meg å se på UL 20 des. om hva som stemmer. Kinesisk kalender sier jente. Har ingen tro på dette, men morsomt å følge med på :):) Sjangsen for jente hos meg er rimelig liten siden vi har 3 gutter :):)

blåkanin skrev:
Men du har ikke prøvd plumbotesten? 

Nei, har bare flytende plumbo i hus =)

Gaus skrev:
Hvis jeg har tatt teste riktig var d absolutt ingen brusing....så d vil si jente??
Iflg UL i uke 13 er sjangsen for gutt 70-80% - gleder meg å se på UL 20 des. om hva som stemmer. Kinesisk kalender sier jente. Har ingen tro på dette, men morsomt å følge med på :):) Sjangsen for jente hos meg er rimelig liten siden vi har 3 gutter :):)

Ja da vil det si jente =)

Jeg tenkte som deg, at sjansen for jente var liten, siden jeg har 2 gutter fra før.

Blir spennende den 20 da , når du får vite hva det er =)

Ille spent selv på det der. Plumbotesten ga tvetydig svar mens natron ga jente, men jeg er litt usikker. Hadde hvert kost med en liten jente her i huset også:)

For min del gir plumbo-testen jente, og natron-testen gutt. Så jeg er veldig spent på hva ultralyden i morgen viser.. 

Natrontest? Hva går den ut på? Har hørt om plumbotest.

sola82 skrev:
Natrontest? Hva går den ut på? Har hørt om plumbotest.

Ta 2 ts natron i et glass og tiss oppi. Hvis det bruser mye tyder det på gutt og hvis det ser ut som om ingenting skjer tyder det på jente. Denne testen er helt luktfri (bortsett fra urinlukta da) så den er ikke så farlig å drive med som plumbotesten..

Finner ikke igjen den tråden med natrontest hvor alle skrev opp resultatene sine..

Men hos meg fikk jeg brusing på natron, men ultralyden viste jente.

Plumbotesten fikk jeg gul/grønn på, så den stemmer :) Også det kinesiske fødselskartet stemte.

Back
Topp