Ang muslimer

Mammaen til Helen

Glad i forumet
Dette er ikke for å støte noen på noen måte, og heller ikke en krangletråd, jeg spør om dette rett og slett fordi jeg lurer fælt på det, og jeg er ikke helt sikker på svaret.

Hvorfor må muslime damer gå med klær som gjemmer hele kroppen, og i noen tillfelder oxo ansiktet?
Er det noen gang dem har lov til å gå uten alle disse klærne, og er det bare gifte damer, eller er det alle??

Ble mange spørsmål dette, men setter pris på om noen kan svare meg...

Ikke godt å si, mange muslimske damer her i landet går ikke med det mens andre går med det..

Må være grusomt varmt og ubehagelig så misunner de ikke [;)]

hvor mye de  kler seg er etter  hvor  hvordan kulturen og religionen er fra land til land tror jeg .

isreal er d  vel "verst" ? der ser enn bare øynene og de  går vel kun i sort mens i andre land (f.eks malaysia) får de  kle seg etter som de ønsker, noen heldrakt men farget andre  bare slør noen har  ingenting.

tror ugift dekker håret  og dekker til myeav  kroppen min ikke ansiktet mens gifte er helt dekket uten om øynene.

de kan  bruke vanlige klær hjemme når de  ikke har gjester. hvertfall d de sa  når jeg var i malaysia..men betyr ikke at d  er riktig[>:] 

Min venninne fra India sa til meg at de dekker seg til
for de skal ikke være attraktive for andre menn..  

Back
Topp