ang msmarte...

tinejento

Elsker forumet
Sendte sms til henne da vi ikke fikk svar fra henne her inne..

Hun hadde hatt en jente på 22år(!!) til samtalen idag, og hun hadde fått avslag på søknaden om KS..![&:][:(]
Hun er visst ikke helt i tipptopp humør nå stakkars...

Jeg, persolig, fatter ikke at det går an å avslå den søknaden hennes!!!![:@][:'(] Hu har jo de beste argumenter i verden...[&o]

Sender henne en kjempe stor trøsteklem!!!!

nei så merkelig!???!!!! *forståringenting*
Kjempe stor trøsteklem fra meg også!

Nå ble eg litt irritert på hennes vegne[:@]

22 år?? HVA I POKKERENS NAVN KAN HUN VÆRE UTDANNET TIL???? Nei fy søren.....sender trøsteklem...[8|]

ORIGINAL: Mai gull

22 år?? HVA I POKKERENS NAVN KAN HUN VÆRE UTDANNET TIL???? Nei fy søren.....sender trøsteklem...[8|]

Sign[:@]

Uff... *trøsteklem*
men hun kan vel prøve på nytt?

Det vet jeg ikke, men som jeg skrev til henne: Hu må ikke gi opp enda...!!! Viktig å fortsette å kjempe og stå på sitt..
Håper virkelig hu får ny samtale...[8|]

Men i all verden...er det mulig da??????
Fytti!!!!!!
Hun må jo bare kreve å få prate med noen andre....22 år, da er du ikke ferdig utdanna vettu..ikke til å ta sånne standpunkter!! Stakkar jente

ORIGINAL: jealie24

Hun må jo bare kreve å få prate med noen andre....22 år, da er du ikke ferdig utdanna vettu..ikke til å ta sånne standpunkter!! Stakkar jente

signerer[:(]

Hæ!! Mange får jo ks av mindre grunner. fy søren sier jeg. Ikke gi deg msmarte.
22 år hva var hun utdannet til da?

ORIGINAL: *venter en gutt*

Be henne prate med en cardiolog, han vet hva som er best for marte med tanke på hjertefeilen og føding.. en cardiolog kan søke henne til ks og da får hun det som oftes..

dette skal jeg gjøre neste uke for å få ks pga min hjertefeil[:D] 

Noen som har mobilnr til Msmarte og kan tipse henne om det?[8|]

Har det jeg...men regner med at hun er vel informert om det. hun fikk sikkert en vikar for et el annet i dag. men jeg skal sende mld å si fra jeg [;)]

Stakkars! Nå har hun det ikke bra[:(] Håper virkelig det ordner seg for henne!

Flott jealie
- kan godt hende hun vet det, ja - men vi kan ikke ta noen sjanser[&:]
Synes vi bør passe litt på hverandre, så det er supert om du kan viderebringe tipset fra *venter en gutt*

Hilse henne masse og si at vi ønsker henne alt godt[8|]

ORIGINAL: jealie24

Fytti!!!!!!

stakkar liten!![:(] håper det ordner seg til slutt!!!

Marte sier hun skal forklare litt mere når hun kommer på bv =) Hun har da masse smil bak meldingene sine, så håper det ikke er så ille som vi tror da... [:)]
Det ordner seg nok....det gjør som regel det, man må bare stå på kravene sine [:)]

ORIGINAL: maiblomst

nei så merkelig!???!!!! *forståringenting*
Kjempe stor trøsteklem fra meg også!

Nå ble eg litt irritert på hennes vegne[:@]

Sign[&:] Er det mulig???????

ER det mulig?? Jeg kjenner da et par stykker som har fått keisersnitt uten medisinsk grunn og uten spesiell fødselsangst, en av de måtte riktignok på to samtaler, men kan de virkelig nekte noen det etter en samtale? Æsj, så vanvittig slemt!

Signerer jeg også
ORIGINAL: Vian36

ORIGINAL: Mai gull

Sign[:@]

Er det muuulig???!!!! Få avslag med den gode grunnen ho har?!![&:] Blir så irritert på samfunnet i norge av å til at jeg kunne skreket høyt å lenge..
å ja, hvilken utdanning har den 22 åringen som ho var til samtale hos??

Støtter msmarte fullt ut her, hun MÅ IKKE gi seg!!! noen må da ha litt samvittighet og fornuft i hjertet til å gi henne det hun ønsker og trenger!!!
Er jo helt tragisk, mange som får ks bare fordi de har litt angst for å føde vaginalt, det burde vært enda mindre grunn til å få ks av den grunn enn ved en hjertefeil!??! forstår meg ikke på dagens helsevesen..
(litt hormonell i dag, ja?![8D][:)])

Trøsteklem til deg msmarte fra meg!!!!

Back
Topp