ang modning

Supermamma x 4

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
finnes sikkert ett dusin av sånne tråder. Men isåfall så skulle jeg kjenne etter da, og resultatet var at det er som kysselepper. for noen dager siden så var det ikke så mykt eller hva jeg skal kalle det. men noe imellom kysselepper og nesetipp.
Men når jeg stakk fingeren litt lenger inn så traff jeg noe hardt ! :s har lest at det er flere som har opplevd det samme og at de har lurt på om det er hodet til babyen. og det samme lurer på / tror jeg at det er.
Men hvor stor betydning kan det ha med tanke på hvor lenge det er igjenn til fødselen ?
[&:]

dytter! HAR DET PÅ AKKURAT SAMME MÅTEN![:D]

Dytter![:)]
Jeg har prøvd å kjenne etter, men har virkelig INGEN aning om hva jeg kjenner.....

synst det var vanskelig for noen dager siden, men det har visst modnet en del der oppi siden sist :P

Nå veit ikke jeg hvor langt opp man skal kjenne, men jeg kjente så langt opp jeg klarte og møtte ikke noe hardt.... Skal man det??

er det ikke bare at mormunnen er hardere helt øverst da? Sånn var det til meg da det begynte å modnes, myke og åpne "lepper" nederst, og litt hardere øverst... Nå er det bare en myk og åpen ring igjen hos meg.

har ikke peiling :S men det var sann at det var veldig mykt over alt, så plutslig traff jeg noe hardt, kunne nesten virke som om det var hodet til babyen da . fordi det var veldig hardt. Men det kan jo også være mormunnen også. ikke vet jeg :p
Men , når var det du begynte å modnes ?

har proppen din gått da? Hvis ikke tror jeg ikke det var hodet..(men jeg er ingen ekspert[:)]) jeg kjenner hodet(når han ligger i hodeleie) utafor mormunnen på en måte, gjennom "kjøttet" som er rundt omkring inni der[:)] 

Jeg har hatt litt kort livmorhals siden ca uke 23 eller noe, men begynte å modnes noe veldig for 4 uker siden(30 uker) og nå er det nesten ikke noe hals igjen[:)] Har hatt veldig mange kynnere pga mye vondt og mye stress med en cyste jeg da, så JM mente at det påvirket livmorhalsen veldig.

Jeg kan kjenne hodet til babyen, så det kan godt være det..
Og det trenger ikke bety at man føder noe før tiden sa legen til meg da hun også kjente det[:)]

Jeg vet ikke om den har gått :S men det er ikke alle som merker det heller.:p hehe
han ligger i hodeleiet og har gjort det i en mnd eller noe, om ikke mer :p Har hatt mye nedpress i det siste. og magen har sunket :)

aha, ok [:)]

Jeg har ikke mistet proppen så vidt jeg vet, men jeg kan kjenne hodet. Er nesten helt sikker på at det er hodet for det har liksom samme størrelse og er litt rundt, men jeg kan jo selvsagt ikke kjenne hele så jeg er jo ikke sikker[8D] Vet ikke om jeg er moden eller ikke da. Håper det nærmer seg og at ting går framover ihvertfall[:D]

ja jeg lurer også på hvor[&:].....langt opp man skal kjenne[:-]
jeg følte liksom at jeg langt i fra kom helt til ....ja....topps om dere skjønner.......[8|]

ORIGINAL: carinasverden

Jeg har ikke mistet proppen så vidt jeg vet, men jeg kan kjenne hodet. Er nesten helt sikker på at det er hodet for det har liksom samme størrelse og er litt rundt, men jeg kan jo selvsagt ikke kjenne hele så jeg er jo ikke sikker[8D] Vet ikke om jeg er moden eller ikke da. Håper det nærmer seg og at ting går framover ihvertfall[:D]

WHAT??????

kjenner det gjennom huden min altså[8D] ikke rett på hodet liksom... Men huden min er ganske stretchy der så er ikke noe problem å kjenne rundt og det kjennes ut som uversiden av et hardt, rundt babyhode[;)]

ORIGINAL: jente05

Hva i all verden er det dere driver og tulter inni der for???

det er interessant. Jeg synes menneskekroppen er superinteressant og vil lære så mye jeg kan. Dette er en unik anledning for det. Kanskje eneste anledningen jeg får hele livet[:D]

ORIGINAL: carinasverden

ORIGINAL: jente05

Hva i all verden er det dere driver og tulter inni der for???

det er interessant. Jeg synes menneskekroppen er superinteressant og vil lære så mye jeg kan. Dette er en unik anledning for det. Kanskje eneste anledningen jeg får hele livet[:D]

Sign, jeg har alltid vært veldig opptatt av kroppen og hva som skjer med den.. Og det har jeg fått igjen mye for.. Kjenner kroppen min veldig godt..

Hadde jo ikke gjort det om det var farlig..

Jeg klarer ikke komme "helt opp" selv, men mannen min gjorde det i gar, han ble veldig overrasket for han kjente noe hardt noe, så virket som det flyttet litt på seg når han tok på det (hodet er bare delvis festet) han klarer ikke å bekrefte om han kjenner noe "ring" rundt det harde... kan han ha truffet noe ben bare, skambeinet eller noe, eller er dette hodet??

Magen min er i veien, så jeg hadde ikke kommet frem med hånden om jeg hadde hatt lyst en gang![8D][8D]

Dessuten så kunne dette framprovosere fødselen, så legen vile ikke rote for masse oppi der..[:)]
(sikkert fordi jeg venter tvillinger og bærer tyngre at det er lettere å sette ting i gang)

Back
Topp