Ang modning og fødsel

alltidundrende

Gift med forumet
Så fikk jeg beskjed om at jeg ikke var moden kl 10.30 fredag 5. Mars, og 04.36 lørdag 6. Mars var vesla født... Trenger ikke være lenge til fødsel selv om man ikke er moden, og trenger ikke være snart fødsel selv om man er helt moden - bare spør JeanetteR ;-)

ORIGINAL: vann123

Så fikk jeg beskjed om at jeg ikke var moden kl 10.30 fredag 5. Mars, og 04.36 lørdag 6. Mars var vesla født... Trenger ikke være lenge til fødsel selv om man ikke er moden, og trenger ikke være snart fødsel selv om man er helt moden - bare spør JeanetteR ;-)

hihi [;)] det kan jeg herved bekrefte du! Hos jm i går kalte hun meg overmoden. Jeg er så klar, har alle tegn, så hun sa "jeg skjønner bare ikke at du ikke har født allerede" [:D]
kommer til å gå høygravid resten av livet jeg [;)]

ORIGINAL: JeanetteR

hihi [;)] det kan jeg herved bekrefte du! Hos jm i går kalte hun meg overmoden. Jeg er så klar, har alle tegn, så hun sa "jeg skjønner bare ikke at du ikke har født allerede" [:D]
kommer til å gå høygravid resten av livet jeg [;)]

Samme her! Har gått med åpning siden uke 34, og nå i går fikk jeg beskjed om at jeg er helt moden med 4-5 cm åpning! Jeg trodde man var i aktiv fødsel når man bikket 3 cm, meeeeeen tydeligvis ikke....
Så her finnes det jammen ikke noe fasitsvar. Bare å vente og vente og vente og vente....... [:D][:D]

Back
Topp