Ang mobbing.. *insp*

sillivanilli

Elsker forumet
Jeg ble mobbet, av flere. Men det var en som var værre enn de andre, som også ga meg noen blåmerker..
Hadde også en "venninne" som på utspekulert vis ødela for meg, og gjorde meg til syndebukk, og alle trodde hun var den snille..
Ingen som har sagt unnskyld til meg hvertfall!

Jeg ble mobbet, og har ikke fått noen unskyldning. Med unntak av de gangene noe skjedde på skolen og en lærer tvang en unskyldning ut av dem. Teller ikke de. Traff lederen og starteren av mobbinga på en russefest da, og han så veldig rart på meg først, så så jeg at tannhjulene begynte å gå, og opplysningen da han skjønte hvem jeg var. Så gliste ham, vinket kompisen (en annen mobber) bort til seg, og så pekte han på meg mens de begge gliste ondt. De sa ingenting, men det var nok til å slå en liten spiker i dagen for meg. Klarte likevel å se at jeg var kommet videre, mens de stod omtrent fast og ikke var blitt noe mer moden.

Så stemte jeg for at jeg mobbet og bad om unskyldning, for det stemmer kanskje mest. Men jeg var aldri med på den type mobbing som skjedde meg med. Det var en gutt i klassen på ungdomsskolen som vi syns var litt ekkel, vi pratet om han bak ryggen hans og ville ikke være nær ham. Han luktet, og var rar. Vi sa aldri noe til ham, så det var "bare" utestenging" og dritprat. Jeg vet ikke hvor mye av dette han oppfattet, for han var ikke en del av vår gjeng i klassen uansett. Men jeg fant ham på nettby, og hadde veldig dårlig samvittighet. Spesielt fordi jeg hørte i ettertid at han var havnet i fosterhjem fordi foreldrene ikke tok seg av ham. Så jeg sendte et brev og ba om unskyldning. Fikk ingen svar, men det ventet jeg ikke heller.

Ble mobbet i ganske mange år... [:(][:(]

Har bare fått unnskylding fra noen få av de som ikke var så ille.

Skulle ønske jeg hadde fått en unnskylding fra de som virkelig gjorde livet mitt til ett rent helvete! [&:][:@]

Jeg lurer på om "han værste" vet hva han har gjordt..
Fant han på facebook nå, kjæreste og masse venner..
Kune ønske jeg kunne få vite at han vet hva han har gjordt og angrer på det. Også kun jeg irkelig ønske at han ikke hadde så mange venner. Virker så forbanna lykkelig! Blæ..
Fant ikke hu "venninna" mi. Men vet at hun ble banka opp i 16-17 års aldern og flytta til en annen by. Faren hennes snaket med mamma, og han irket helt uvitende om at hun slettes ikke var det englebarnet hun fremsto som. Jeg gossa meg faktisk når jeg hørte at hun hadde fått bank, endelig fikk hun igjen litt. Slemt?

Jeg mobbet... Ei i klassen min de siste årene på barneskolen. Eller vi var flere, men jeg var nok verst.. [X(] (og jeg kan si det kom ikke hjemmefra, foreldrene mine er veldig anti-mobb)
Hun ble mobbet fordi hun var ny i klassen, kom fra et annet sted og snakket veldig "fint", typ bærumsdialekt..
Jeg skværet opp med henne noen år senere.. Ba om unnskyldning, la meg langflat og ba så mye om unnskyldning. Gudskjelov for meg, godtok hun den. Hadde vært vanskelig å leve med det om hun ikke hadde godtatt det.
Det var aldri fysisk, det var mest utfrysning..

Back
Topp