Ang MME

KrokkoMamma

Gift med forumet
ja..... lillegutt har fått sin 3 flaske med dette siden han kom til.. (NAN) Jeg fullammer, men i dag ahr han virkelig hatt et økedøgn, og jeg hadde ikke nok melk til at han ble riktig mett, så jeg kjørte på 90 ml MME etter puppen, han tok det godt og smilte og var strålende fornøyd, MEN så lurer jeg på om det er vanlig eller andre som gulper/kaster opp etter mme? Han fikk flasken 15:30 og tror dere ikke det rant ut helt til i kveld da....

Vet ikke om det er vanlig men min lille har fått MME to ganger en gang når han hadde økedøgn og jeg ble rett og slett lei etter 12 t på pupp og en gang da han lå hos mamma, og begge gangene virker det som om alt kom opp. 

hmmm... hva kommer det av da tro?? Han haar jo nesten gitt seg med og gulpe etter måltidene, men etter flaska i dag begynnte jeg virkelig og lure... Lukter skikkelig syre, som i oppkast....

Spørs om han bare ikke liker det[:D] det tror jeg ikke min gjør[;)]

kan nok hende, men han tar det jo... nei får slenge han på hyllene mine i stellafor gitt.. hehe[:D][:D]

Ja spørs det[:D] etter det økedøgnet sørget jeg for å ha i frys, kjempegreit[:D] for enda en gang med 12 t orker jeg ikke[;)]

min har fått litt mme innimellom og både igår og i dag stod spruten og virket som alt i magen kom opp, og han har omtrent ikke gulpet, så jeg lurer på om det er mme, meeen han har jo fått det endel ganger før så veit liksom ikke jeg[8|] [;)]

Frøkna her går på mme, hu har hatt noen sprutbrekninger hvor det bare fosser ut. Men det er jo ikke noe farlig. Det som skjer er at det kan hende de drikker melka alt for fort så kommer det masse luft i magen og når de da ikke får opp lufta gjennom å rape så ender det med sprutbrekninger. Det er min erfaring ihvertfall.
Så nå har vi begynt å ta 3-4 rape pauser imellom slik at det ikke skal gå galt, og det har funka kjempebra. Innimellom er Eveline så glupsk at da må vi også ta mange pustepauser for å få igjen pusten [:)]
Min opplevelse er at de får i seg mer luft med flaske enn når de får pupp.
Leste også et sted at gulper barnet mye så ha det "oppreist" i 20 min før man legger ned babyen. Her er vi veldig påpasselig med det, hvertfall jeg [:D] Liker ikke når hu gulper...hihi

Back
Topp