ang mme.

shina

Elsker forumet
Jeg ville bare skrive min erfaring ang mme merker.

Mye fordet jeg fikk beskjed fra hs å ikke prøve ut alle fordet om en hadde litt bivirkninger, jeg gjorde det uansett å er bare glad for det.

-Nan1 fikk frøkna mi veldig mye luftsmerter skrek i times hvis av gangen men hun hadde daglig avføring.
-Nan ha1 fortsatt mye luft men fungerte greit (å den koster 144kr for 600g)
-Collet var veldig bra med tanke på luftsmesperter men hun ble plutselig veldig treg i magen, hun gikk fra å ha avføring ver dag til først tre så fire og til slutt fem dager mellom ver gang! jeg ga henne masse malt får å få det i gang 3ts i døgnet, det anbefales ikke mer forde barnet da kan få knip av malten.
-Hipp er min reddning, ikke gulp,knip eller avførings problemer, vi har nå prøvd det i 5dager og fra dag to hun brukte denne kom hun på do først annen ver dag og nå ver dag! jenta mi er mye mer fornøyd å slipper å presse dagen lang uten resultat. 

alle unger er forskjellig og vil reagere forskjellig på tilleggene men for min del har det vert positift å prøve noe nytt når en ikke fungerer så bra.[:)]

Hilsen fra en lettet mor.

det var bra og høre.. jenta mi har begynnt på collet ho da.. vi hadde samme erfaring som deg på de andre merkene, men vi fant ut at collet var det beste for oss.. har oxo brukt hipp endel og er ganske fornøyd med den oxo..

det er godt når de små har det bra..[:D]

snuppa mi er veeldig hard i magen, jeg bruker nan1, men nå har jeg begynnt på duphralac det ser ut til å fungere, jeg har prøvd alle andre merker,men de fungerte dårlig, mye luftsmerter.

så det er merkbart at bebissene er ulike ja[:)]

hipp har en økologisk mme, vet ikke helt hva som er forskjellig men er ganske fin den oxo..

Jeg begynte med nan1, som funka fint. Ville prøve hipp, men hun ble veldig urolig av det, så jeg gikk over igjen. Funker fint nå.

Jeg bruker nan1 og er kjempefornøyd med den. Har ikke prøvd noe annet da, men snuppa har ikke luftsmerter eller noe slikt og hun har avføring hver dag. Jeg har en liten halv teskje med malt i hver flaske også da.[:D]

i de fleste butikker, jeg vet at prix, mega og meny fører den, de fleste store butikker som ops,ultra og maxi ville jeg også tro[:)]

jeg har hatt malt i hippen.. skal ikke være no farlig det

Bruker du malt i Hippen?

Ja jeg bruker fortsatt malt men går gradvis ned på mengden for å se hvor mye hun trenger eller om hun trenger det i det hele tatt, det fungerer greit med 2ts nå[:)] 

men jeg er litt engstelig for bare å kutte det ut i tilfelle hun blir treg igjen, det var forferdelig når hun gikk i 5dager altså, hun pressa så hun var rød i toppen og hadde veldig vondt i et døgn ikke at avføringen var veldig hard, bare systemet som ble tregt.

Back
Topp