måtte ha noe "ikke klar for fler barn enda piller" skulle egentlig ha en lege time, men min lege er på ferie i 3 uker til så fikk en annen lege til å skrive ut resept bare..
Det jeg lurer på er man skal jo egentlig ta de i forbindelse med mensen, men har jo ikke fått den tilbake enda, i bruksanvisningen står det bare : bruk etter fødsel snakk med lege, lurer da på kan jeg bare begynne å ta de i morgen eller er det noe jeg må ta hensyn til?
ble litt rot dette men håper det er noen som har svar..
Det jeg lurer på er man skal jo egentlig ta de i forbindelse med mensen, men har jo ikke fått den tilbake enda, i bruksanvisningen står det bare : bruk etter fødsel snakk med lege, lurer da på kan jeg bare begynne å ta de i morgen eller er det noe jeg må ta hensyn til?
ble litt rot dette men håper det er noen som har svar..