Ang min forlover

ORIGINAL: Belissima

Synes du skrev det på en så pen måte du kunne i en slik situasjon, skjønner at det er et vanskelig valg, og enda vanskeligere å faktisk gjøre noe med situasjonen, så jeg synes du gjorde det på en fin måte. 

ORIGINAL: Sandradee*

ORIGINAL: lmk88

Har nå fått svar av henne... Og ho var faktisk enig.. Ho har følt selv lenge at det ikke passet å være forlover..

Utrolig deilig at det ikke skjedde noe drastisk.. Og nå kan jeg endelig velge min rette forlover!! Som jeg har planer om å si ifra til idag.. [;)]

Noen tips til å si at ho er min forlover på en søt måte? [;)]

Så godt å høre vennen!![:D][:D]
Da ordnet det seg jo,å det er fantastisk[:D]

Hm... HVa med å skrive et kort kanskje?:)

Og gi henne en rød liten rose til??? [:)]

Hadde jo vært morsomt om du hadde gått ned på kne til henne da, hehe[8D][:)]

det er helt rett å rimelig at du gjør dette!! Og visst hun er voksen så er jeg sikker på at hun forstår det[;)]

VIKTIG å si fra om sånne ting (selvom jeg ikke kjenner historien)
Så bra at hun tok det pent.

Er nok ei jente i norge som blir veldig glad i dag da du spør om hun vil være forloveren din. [:D]
Uansett hvordan du gjør det...

Synes det var veldig greit og fint skrevet jeg[:)] Om hun blir sur for dette så får hun bare bli men det er dårlig gjort når hun har oppført seg slik som hun har gjort mot deg!

Godt at det ordnet seg da! Du skrev det på en fin måte. Heldige hun som blir valgt nå!

Har nå fått svar av henne... Og ho var faktisk enig.. Ho har følt selv lenge at det ikke passet å være forlover..

Utrolig deilig at det ikke skjedde noe drastisk.. Og nå kan jeg endelig velge min rette forlover!! Som jeg har planer om å si ifra til idag.. [;)]

Så bra at dere egentlig er enig om dette :)
Syntes det er tøft gjort av deg å endre forlover !!

Husker da jeg skulle spørre min ene venninne ( hadde 2) ... følte neste det var som å "fri".. helt rar følelse...! Vi satt hjemme der og jeg skulle spørre henne og mannen skulle spørre mannen hennes....sa vel ikke noe annet enn at jeg fortalte at jeg hadde et luksusproblem, og som hun visste så hadde jeg spurt min "gamle venninne" om hun ville være forlover... men at jeg ønsket meg to.. både en gammel og en ny venninne... hun gråt og lo om hverandre ;) hehe..

Synes du er tøff, og så bra at alt ordnet seg!

Så bra at det ordet seg så greit. [:)]
Når jeg valgte min forlover laget jeg et dikt til henne hvor den siste setning i diktet var om ho kunne være forloveren min. Så laget jeg en fruktkurv og med operamints(som jeg vet hun elsker) og la kortet oppi og gikk på døra med den[;)]

Valget mitt falt lett på min kjære søster.. Fortalte henne at jeg hadde fortalt min forrige forlover at hun ikke var det lengre.. Og idet jeg skulle ut døra, så spør ho om hvem som er forlovern min nå... Da slenger jeg ut ; Det er deg...

Ho stod nesten og hoppet i dørkarmen [;)] Ho ble veldig glad.. Begynte med en gang å nevne mange ting som ho må fikse.. Som utdrikningslag, kjole, frisør og at ho måtte gå ned i vekt..

Tror nok at dette er det rette for meg..
Takk for mange fine ord og støtte idag.. Dere er gull verdt!!!

Synes du skrev det på en ordetlig måte og en god forklaring. Kan ikke si så mye på den. Går utifra at det er et vennskap som har sklidd fra hverandre og kansje derfor du sa det via mail istede for en telefon. Håper du finner en ny og god forlover og får en fin tid før bryluppet. Det er en fanatstsk dag[:D].

Høres ut som du tok et godt valg[:D]

Valget mitt falt lett på min kjære søster.. Fortalte henne at jeg hadde fortalt min forrige forlover at hun ikke var det lengre.. Og idet jeg skulle ut døra, så spør ho om hvem som er forlovern min nå... Da slenger jeg ut ; Det er deg...

Ho stod nesten og hoppet i dørkarmen [;)] Ho ble veldig glad.. Begynte med en gang å nevne mange ting som ho må fikse.. Som utdrikningslag, kjole, frisør og at ho måtte gå ned i vekt..

Du er tøff!!! [:D][:D]

Det hadde vært for dumt å stå der på bryllupsdagen og ha det kleint dere i mellom... Nå er det bare å glede seg!!![:D][:D]

Håper resten av forberedelsene blir som de skal være-bare gøy og sommerfugler i magen!!![:D][:D]

heihei.
når jeg valgte min forlover så brukte jeg faktisk et halvt år for å bestemme meg.
då var det lage lister over alt mulig.
hva var negativt og hva var positivt (den negative listen ble dog ikke lang på noen) men det som var i den positive listen gjore at jeg greide endelig å bestemme meg.
blandt annet at det kan gå uker mellom hver samtale mellom meg og hun som var min forlover, og når vi først snakket sammen (i telefonen) så var det som om vi aldri hadde hatt "pause" fra telefon talkingen (grunnet arbeid osvosv) =)

og det at hun er like langt på vei som meg ble bare et pluss, fordi hun kunne se på meg og bruke et halvt minutt på å finne ut om jeg begynte å bli utilpass eller om jeg hadde det bra.

for å si det sånn hun var på nære nippet å si nei til å være forlover for meg under en uke før bryllupet[8|] pga tale. så sa jeg rett ut til henen at jeg forventet ingen tale fra venner og for meg var det ikke så viktig å få tale. for meg var det viktig at jeg hadde en som jeg kunne støtte meg på, og få råd fra før vielsen og etter vielsen.

så kjekt å høre at du føler at du har valgt rett forlover no[:D]

Jeg valgte også søsteren min. Et trygt valg[:D]

*Sniker litt*
Nå ble jeg veldig glad på dine vegne, siden det løste seg både med den ene og det andre. Nå kan du nyte resten av bryllupsforberedelsene. [:)]

ORIGINAL: Nozy Rosie

*Sniker litt*
Nå ble jeg veldig glad på dine vegne, siden det løste seg både med den ene og det andre. Nå kan du nyte resten av bryllupsforberedelsene. [:)]

En sniker jo... Tusen takk for det [:D]

Syns det var en veldig grei mail du sendte [:)]

Og kjekt å høre at det ordnet seg [:D]

Dagen skal være din , å da er da du ser for et bta valg du gjorde.
Jeg aner ikke hva det dreier seg om , men man skal være fornøyd med forlover under hele greia, en veninne som skal hjelpe
deg med forberedelser og glede seg sammen med deg , og være din støttespiller på den store dagen! :)

Håper du koser deg med forberedelsene og får en super duper dag når den kommer :)

Trenger du noen små tips, så giftet jeg meg for ikke så altfor lenge siden , og eeeelsker å finne brullypsting og ideer på nett :)

Syns at det var veldig bra skrevet og modig gjort av deg [;)]. Godt å høre at ho tok det fint [;)]. Kos deg med bryllupsforberedelsene [;)].

Back
Topp