ang. merkelapper

happymummy

Glad i forumet
jeg skal bestille merkelapper til jenta mi som skal begynne i barnehagen snart.

har dere erfaring med noen merkelapper som er bra?

Der har vi bestillt også. de var kjempefine

Har også der i fra, pluss et stempel som jeg ble anbefalt av noen her inne. Kjempefornøyd med begge. Av de navnelappene har jeg både klistremerker og strykemerker!

Bestilte derfra for 2 dager siden, og fikk de i posten i dag [:)][:)] De var kjempefine.. Har jo ikke brukt de ennå, så vet ikke hvordan de er, men folk skryter de jo opp i skyene, så jeg regner med de er bra [;)] 

okey,da tror jeg at jeg skal kjøpe de jeg også[:)] jeg har vert og kjøpt regntøy ,støvler og sekk til jenta mi i dag til hun skal begynne i barnehagen så det var derfor jeg kom på at jeg trengte jo navnelapper også[;)]vet dere om de navnelappene er gode til og feste på smokkene også?

ORIGINAL: *mamma og lillegull*

okey,da tror jeg at jeg skal kjøpe de jeg også[:)] jeg har vert og kjøpt regntøy ,støvler og sekk til jenta mi i dag til hun skal begynne i barnehagen så det var derfor jeg kom på at jeg trengte jo navnelapper også[;)]vet dere om de navnelappene er gode til og feste på smokkene også?

Jeg bestilte 75 klistremerker og 75 påstrykbare.. De klistremerkene skulle vell kunne funke fint på smokker..

Back
Topp