Ang. mensmurringer

TM85

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Har hatt det i hele dag, værst i korsryggen men også helt nederst foran/mest høyre side magen.
Har ikke stresset noe i dag, slapper mye av, fordøyelsen er fin, kynnere er som vanlig.
Skal ikke til JM før torsdag og neste livmorhalssjekk er ikke før 6.juli. Lurer litt på om det er telefon-grunn om det ikke gir seg.

Flere som har det sånn? Er 30+3 i dag.

Jeg ville tatt en telefon til føden. De avgjør om de vil ha deg inn på kontroll :-) Jeg hadde det slik i uke 29, men da ble også kynnerene vonde. Viste seg å være premature rier, men det roet seg på sykehuset og gikk helt fint.

Tenkte å ringe når yngstemann har sovnet. Eldstemann er på overnatting. Mannen jobber kveld/natt i dag... Mamma kan passe han her når han sover, om jeg må ned. Usj jeg hater å ringe steder, og hvertfall til føden :( Vet jo ikke hvem man møter på i tlf

Har det hele tiden. Tipper det er modning. Og opplevde mer murringer ettersom den lille har lagt seg med hodet ned. Kanskje det er det din har gjort også?

Har det hele tiden. Tipper det er modning. Og opplevde mer murringer ettersom den lille har lagt seg med hodet ned. Kanskje det er det din har gjort også?
Ja hun har ligget med hodet ned et par uker nå :) Det satt bare så innmari hardt i i dag når det begynte. Hadde det ikke slik med de 2 første, og har kort livmorhals, så JM sa jeg måtte ringe ned om det var noe. Får se hva de sier :)

I tillegg til mensmurringer; er det noen som kjenner noe som føles som om de har syklet på en guttesykkel og falt ned på midt-stangen?o_O

I tillegg til mensmurringer; er det noen som kjenner noe som føles som om de har syklet på en guttesykkel og falt ned på midt-stangen?o_O

Ja!!! Har lett etter måter å beskrive det på, og du sa det akkurat sånn som det er, haha :) Har hatt det i to uker ca.. veldig ekkel følelse!

Ja!!! Har lett etter måter å beskrive det på, og du sa det akkurat sånn som det er, haha :) Har hatt det i to uker ca.. veldig ekkel følelse!
Haha, ja, der fikk du sagt det FirstTimer. Det kjennes akkurat sånn ut. Svie eller litt brennende følelse.
Yay!! Jeg er ikke alene:D Har hatt det i ca en uke nå, men i morges var det helt forferdelig. Fikk déjà vu fra når jeg var yngre og sykla på broderens sykkel:p

Har også hatt slike smerter tidvis. Spesielt på ettermiddag/kveld. Legger meg gjerne når det kommer, og forsøker å sove. Nåf jeg våkner er det borte. Kanskje det er modning? Eller kroppen sier ifra st man må roe ned?
Tror jeg har litt høy terskel for å ringe :-/

Jaaaa! For en måte å forklare det på, perfekt! :) har hatt den følelsen i dag og i går. Er det bekkensmerter tro?
Har også hatt slike smerter tidvis. Spesielt på ettermiddag/kveld. Legger meg gjerne når det kommer, og forsøker å sove. Nåf jeg våkner er det borte. Kanskje det er modning? Eller kroppen sier ifra st man må roe ned?
Tror jeg har litt høy terskel for å ringe :-/
Jeg tror det er modning og ligamenter som strekkes. Men, det er kun det jeg tror og om en er bekymret bør en ringe føden. Jeg har ikke smerter i magen når jeg får dette og jeg kan få det på natten, dagen, morgenen eller kvelden. Hipp som happ:p

Her murrer det hver dag, gjort i 1-2 uker nå. Har ikke vært på Kontroll.

Murringer de siste 7 ukene. Vært på sjekk, kun modning. Jordmor sa det blir mer for hvert svangerskap, dette er min tredje. Merker likevel god forskjell på murringene og rier, men tar meg selv i å lure på om fødselen skal starte hver dag!

Jeg har også den "ramlet ned på stanga" følelsen, eller jeg beskrev den for jordmor med sånn det føles etter å ha syklet altfor langt på sykkel på vårens første tur - sånn øm i skrittet liksom. Jeg har vært litt "støl" i det området etter trening i det siste, og her om dagen gjorde det vondt når jeg prøvde å jogge. Jordmor mente det var temmelig sannsynlig at det var bekkenet som hilste på...

Rådet hennes var å unngå å gjøre det som gjorde vondt, men likevel være i bevegelse på en eller annen måte.

Back
Topp