ANG McDonalds

lille nuppa

Gift med forumet
er ei jeg ser hveeeer gang jeg er på MC, og jeg er helt sikker på at hun er her inne altså

hele to ganger denne uka har jeg truffet på henne der, spiser ikke hun og ungen annen mat eller?

[8D] du vett hvem du er[;)][:D][8D]

kom frem kom frem hvor enn du er[8D]

Heldigvis ikke meg. Sist jeg spiste der så ble jeg matforgiftet. Og da spiste jeg bare pommes frites..[:'( aldri mer.

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Har de speil på den mcdonaldsen du er på kanskje???[:D]
hmm litt usikker på om jeg ville kjent igjen meg selv da, men det var ei anna altså, jeg lover[8D][:D]

Har de speil på den mcdonaldsen du er på kanskje???[:D]

[:D]

sorry ekke meg! stakkar sønnen min aner ikke hva maccern er han. jeg er en dårlig mor jeg!

OG idag når jeg var på bakeri for å kjøpe RUGBRØD,kom ene damen som jobber deg og ville gi han en kakeman,jeg sa nei jeg,min sønn har alldri fått sånt! da hodlt hu på å dette a stolen,sikkert ringt barnevernet hu nå....

hehe kanskje du er der litt for ofte då? det betyr jo at du har vært der to ganger denne uken du og[;)]

Altså, hvis du ser henne HVER gang du er der, som du sier, og du mistenker henne for å kun gi Mc'ern mat til ungen, hva tror du hun tenker om deg da[8D][;)][:D]

ORIGINAL: Sillien

hehe kanskje du er der litt for ofte då? det betyr jo at du har vært der to ganger denne uken du og[;)]

Tror kanskje det var det som var poenget..[:D]

No?? really??[:o]

Ikke meg.

Men har veldig lyst på en MC TASTY akurat nå kjenner jeg.
Kan det ha med lyster å gjøre kansje.

off dette var feil trå for gravide meg og se på en fredagskveld når jeg kjeder meg..

MMMMMMMMMMMM mac`n. *sikle*

ORIGINAL: *venter87*

off dette var feil trå for gravide meg og se på en fredagskveld når jeg kjeder meg..

Tenkte det samme. Og Fader at jeg ikke har førerkort og bil, da hadde jeg reist tvert. hehe

ORIGINAL: DenicaD

Tror kanskje det var det som var poenget..[:D]

No?? really??[:o]

Jupp.. Smarting jeg vetøh![:D]

IQ pluggen er ditt navn[:D]

ORIGINAL: *venter87*

vakke meningen å friste da[8D]

ORIGINAL: Refleksheks

!
Jeg er der daglig - kidden på 8 mnd har akkurat begynt med middag. Så lettvint å kjøpe en barnemeny der - så får han en leke, pluss at jeg bare hiver alt i en blender - så har han middagsglass.
Han ELSKER det - og jeg synes det er lurt å introdusere ordentlig mat tidlig.
veldig fornuftig, nesten kinderegg

ORIGINAL: lille nuppa

!
Jeg er der daglig - kidden på 8 mnd har akkurat begynt med middag. Så lettvint å kjøpe en barnemeny der - så får han en leke, pluss at jeg bare hiver alt i en blender - så har han middagsglass.
Han ELSKER det - og jeg synes det er lurt å introdusere ordentlig mat tidlig.
veldig fornuftig, nesten kinderegg

Han elsker det. Trenger ikke adde noe væske i smoothien heller - fettet gjør det så sørpete og digg atter det atter.
lag en blogg å bli sponsa av MC, genialt, gratis babyfood

Back
Topp