Ang matforgiftning...

x1xPastella

Forumet er livet
Jeg blei matforgiftet på ferske reker kjøpt på butikk...

Jeg lurer litt på hva jeg skal si til dem...

Hva skal jeg kreve og forvente??? For tort og svie lissom???

Om du har blitt matforgiftet skal du ta med rester av maten viss du har det til butikken, det skal sendes inn å taes prøver av for å sjekke. Også må butikken legge til side allt som var igjenn av rekene i butikken.. Veldig viktig

Kan vel ikke egentlig forvente noenting så lenge det ikke blir påvist att du faktisk ble matforgiftet, men de fleste butikker gir vel en liten påskjønnelse om du sier du har vært syk

Ja skal levere rekene som er igjen til mattilsynet i mårra

ORIGINAL: Pastella

Du burde levere de til butikken, der skal du også fylle ut en rapport om tiden du kjøpte de når du spiste de..

ORIGINAL: *cookiemonster*

Du burde levere de til butikken, der skal du også fylle ut en rapport om tiden du kjøpte de når du spiste de..

Okey!!! De på legevakta sa jeg skulle levere de til næringsmiddeltilsynet, men er jo like greit å levere de til butikken...

ORIGINAL: *cookiemonster*

Okey!!! De på legevakta sa jeg skulle levere de til næringsmiddeltilsynet, men er jo like greit å levere de til butikken...

Hvertfall i følge kurset jeg har gått på om matsikkerhet skal det gjøres sånn... lettes sikkert å levere de der når du alikevel skal dit ja

Back
Topp