ang mat

vimsa79

Forumet er livet
ja dette gjelder min "ikke" vanskelige datter[;)]
ho vil for tiden ikke spise noe mat el joghurt el frukt[&:] er det da galt å ikke presse henne men bare gi henne mme??? hun har alltid vært vanskelig når det gjelder mat..

[8|]har prøvd forskjellig frukt, forskjellig grøt, vår middager, middags glass, brød med forskjellig pålegg på, da sutter hun av pålegget og spytter ut maten.
prøvd kjeks men nei[8|]

var jo en liten stund ho spiste vår mat el joghurt men nå vil hun ikke ha noe annet enn melk..
hun hoster fælt og er tett i brystet så jeg vet ikke om hun har vondt i halsen.. men da skulle vel kald joghurt el frukt mos vært godt[8|]

Ikke bare til deg hører jeg [:D]. Matmonsen min har hatt en periode også. Forkjøla og fått tenner +at det virket som hun var matlei.. Prøvd brød med syltetøy? Og hjemmelaget middag med litt smak? Funka her. Spiste litt, men fikk mme min ja, det ville hun ha.. Må bare prøve seg frem tror jeg.. Så lenge de ikke blir slapp pga for lite mat går det vel greit..

ja fårse ho ann litt til, men vi safer oss på melk vi så prøver vi bare med mat når vi andre spiser......

[:D]takk[:D] det har jeg jo i skapet, men ikke falt meg inn å bruke den[8|] jaja sånn er det med kinderegg mørke utenpå i hvite inni..[;)]

takk
[:)]

hun vil iallefall ha det

Back
Topp