Ang mat og drikke....

:eek:
Trodde en liten periode at mini reagerte på det, men så spiste jeg sjokolade igjen og heldigvis så var det ingen reaksjon da :p var kaffen jeg hadde med sjokoladen visstnok..
Håper det ikke er sjokoladen men nå tester jeg det ut :) har bare en halv kopp kaffi hver morgen. Det kan vel ikke være den? :o

Gutten vår har mye vondt i magen og hyler/gråter hysterisk i hytt og pine.. Jeg blir veldig oppblåst og får vondt i magen av for mye brød/melprodukter. Så det har jeg kuttet til et minimum. Syns det har hjulpet noe, ihvertfall i et par dager. Idag har han hatt mye vondt igjen. Har spist sjokolade, bolle og yoghurt idag. Lurer på om det er noe av det som har gjort utslaget.. Syns det er vanskelig å vite hva som trigger, og leit at han får så vondt :-(
Sjokolade er iallfall nevnt på matportalen at man må ha måtehold med. Jeg har droppet der nesten helt

Jeg spiser det jeg vil, men løk / hvitløk og kål har ikke vært en naturlig del av kosten så det har jeg ikke testet ut ennå.

Jeg skal nå prøve å kutte ut løken. Likle gutten var har hatt to døgn med masse luftplager, og jeg hadde spist masse løk de to siste dagene.

Løk, belgfrukter, sjokkis, spice og melkeprodukter er jeg måteholden med. Er også forsiktig med for mye søtt.

Back
Topp