ang mage vondt??strekking??

Bluebabe

Forumet er livet
Natt til 3juledag hadde jeg vondt i ryggen det er greit hatt før.
men jeg hadde oxo vondt inni magen på sidene. ikke i nærheten av lysken altså. saken er denne smerten er bare edr når jeg legger meg..

jeg legger meg sover 2 imer, våkner og smerten er der og alle stillinger å ligge i er vonde. dette er bare ved soving. ikke når jeg sitter el står.

jeg er  gravid i uke 17+4..

Noen som har oppleved noe lignene el???

tipp om, streker seg godt her åå!!![8D]
sånn er det når livmoren strekker seg, smerter i lysken... hehe..
har gått med vondt i magen i noen uker nå, men alt er bra..
hehe..

strekknger  lysken har jeg og kjenner litt vonne knip over dotten hehe. men det på siden inni magen har jeg ikkemerket før

det inni magen er jeg usikker på, tror jeg kan få
det visst jeg sitter ellr ligger på enkelte måter..
har i grunn ikke tenkt over det, men er sikkert helt normalt[:)]

det er der jeg trøster meg med at det er normalt. Jm snakket om noen bånd som sitte rpå hversde i magen som holder livmoren oppe el noe sånt.. så tenkter det er det.. Men ville bare høre her... jeg bekymrer meg ikke voldsomt

det er bra :)
får håpe du får svar fra noen som har litt erfaring, vi er jo ganske likt.. hehe..[:)]

jepp, ser det:)

Jeg er ikke av den hysteriske typen, for da hadde jeg ringt legevakta alt... men lest mye av det med strekk og sånn så...

Er vell i grunn best å være rolig [:)]
hadde sikkert ikke turd å ringe legevakten eller føden engang[8D]

nei hadde kanskje ikke det jeg heller.. trur min kjære kjører meg ditt viss jeg ikke beroliger han hele tia. uffer litt mye under natta hehe...

Jeg hadde og slik. jordmor sa det er fire fester livmoren "henger" i 2 oppe og 2 nede og de strekker seg visst ujevnt når det trengs. Det er nok ikke noe galt, hadde vært det så ville det jo sannsynligvis ikke gjort vondt bare ved spesielle anledninger. Var sånn jeg prøvde å tenke når jeg fikk forskjellige vondter underveis[:)]

Hehe, godt å vite det ikke bare er meg [8D]

Back
Topp