ang liv igjen

2008/2013/2014

Glad i forumet
Når skal vi kjenne mye liv daglig?? Altså når har babyen søvnmønster?? Kjnner liv hver dag, i det siste har han vært veldig aktiv, men i dag har han vært veldig rolig. Er dette noe jeg bør ringe føden om, eller er det normalt at han ikke har noe mønster ennå?? Er 31+1 i dag

Han hos meg er enten VELDIG på ein dag å roligere neste osv... Jm sa at da var ikkje noe å tenke på siden eg kjenne noko kvar dag. Men eg kjenner mindre spark generelt, men meir at han snur å vrir på seg.. Å masse kiling nede ved hodet hans ;)

Kjenner variert fra dag til dag... Noen dager mer og andre er det rolig... Mn Neville forsøkt å drikk / spise no søtt og ventet enn time og sett om det ble fart... :-)
Mn er du bekymret ville jeg ringt for å sjekke...bedre det enn å bekymre seg!

Siden jeg var våken i flere timer i natt merket jeg veldig godt at hun også var våken i natt. Hun sprellet og var veldig aktiv hele tiden mens jeg ikke fikk sove. Idag har hun derimot vært mer rolig enn de siste dagene,jeg tenker at det er fordi hun rocka rundt i timesvis i natt. Kanskje din også har vært veldig aktiv på natta mens du sov og sover mer på dagen idag? Viktigste er å kjenne liv hver dag og å ikke være bekymret,så ta kontakt hvis du uroer deg! :-)

Termin 02.09.13 <3

Her er d veldig stilt på dagtid, men kveld å natt er d full disco i magen :p
Hadde d vert stilt om kvelden her, så hadde eg blitt usikker iallefall..
Bedre å sjekke enn å uroe seg!!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Min er også veldig uregelmessig til tider... Enkelte dager kan eg nesten stille klokka etter han, mens andre dager har han en skikkelig "slappe av"-dag... Som jordmora så fint sa; må du huske at han trenger kvile han og. :) Dei dagane han varierer mest, er når eg gjer andre ting enn vanlig f.eks i helga når det er stillere... :)

Back
Topp