Ang. liv i magen

Kjenner han omtrent like mye hver dag, men er forskjell på hvilke type bevegelser det er. Noen dager er det mange sterke og tydelige spark, andre dager er det gjerne bare romstering der inne (tenker at han kanskje da ligger med ryggen ut).

Samme her :) Noen ganger ligger hun lengre bak mot ryggen og sparker nedover. Andre dager ligger hun lengre frem og sparker ut til siden. Da flytter jo hele magen på seg :)

e vell storsett like mye hver dag ja, men varierer på styrke :) Av og til trur eg ho snur heile seg inni der, kjenne ut som ho ommøblere på alle innvollan mine og ;) hehehe ;)

men e jo så varierende fra person te person, og eg syns eg kjenne denna snuppa tidligere og sterkere enn eg har kjent de to andre :)

Jeg kjenner ikke like mye liv hver dag, men jeg er obs på at jeg skal ha kjent han jevnt hele dagen. Så kjenner jeg han ikke på kvelden drikker jeg noe sukkerholdig:)

Jeg er nå 21+5 i dag. Jeg kjenner så vidt noe liv men jeg har vært på mange ul så jeg vet at han er aktiv. Vi skulle jo egenltig ikke vite kjønnet men det er ikke lett da han blåttlegger seg helt hver gang.. hihi
Jeg har morkake som ligger forran så jeg håper på å begynne å kjenne mer regelmessig liv nå.. :)

Back
Topp