Ang. lekegrind

Cam!lla

Forumet er livet
*MIA*
VIP
Jeg har 80 x 80 cm lekegrind. Skulle gjerne hatt sånn sprinkelbeskytter til den, eller i det minste ett teppe som er 80 x 80. Finner bare 100 x 100 jeg.
Så det jeg lurer på er om noen har sett noe som er 80x80?
Sprinkelbeskytter,leketeppe,babygym... hva som helst egentlig...
Har tenkt på å kutte en madrass i rett str. men må da finnes noe annet...

du kan jo sy et teppe selv??? tror ikke det er så vanskelig egentlig.. litt platevatt i mellom så det blir mykt og godt.. Nå kan jeg personlig ikke bruke en symaskin da, men det teppet jeg kjøpte til grinda vår kostet 500 og jeg ser for meg at jeg enkelt kunne sydd det selv... hahaha

Er jo sånne ting man lærte på skolen engang.. litt kantebånd og noen rette sømmer her og der... [8D]

ORIGINAL: therese_

du kan jo sy et teppe selv??? tror ikke det er så vanskelig egentlig.. litt platevatt i mellom så det blir mykt og godt.. Nå kan jeg personlig ikke bruke en symaskin da, men det teppet jeg kjøpte til grinda vår kostet 500 og jeg ser for meg at jeg enkelt kunne sydd det selv... hahaha

Er jo sånne ting man lærte på skolen engang.. litt kantebånd og noen rette sømmer her og der... [8D]

Er ingen umulighet, men hver gang jeg syr noe ender det bare med at det blir veldig lite pent. Da kjøper jeg det uansett, så like greit å kjøpe med en gang. Hehe [8D][;)]

hehe.. ja det er ikke så greit.. Teppet i grinda mi er rosa og fant ut dersom jeg får gutt skal jeg heller bare sy ett blått ett.... men har en del år på meg for har overhodet ikke tenkt til å få et barn til med det første[8D]

Jeg ville ha spurt om noen av de flinke sydamene her inne kunne ha sydd et for meg jeg...[8D] Julius Umulius sydde et kjempefint trekk til vogndyna mi, og jeg vet at hun kan sy masse andre lekre ting også[;)] Snikende Ullteppe syr jo også masse fint.

Back
Topp