ang legging, deler dere?

perlis

Betatt av forumet
Skulle prøve å la far få prøve å legge tuppa i kveld, å ta hele kveldsstellet, matinga å legging, men gikk ikke så veldig bra[&:] etter en halvtime med hyling å gråting klarte jeg ikke mer å tok over, for hun nekta jo å roe seg ned [:(] eneste som roer henne ned er puppen å mammakos... what to do? hadde jo en fin rutine på gang her, men føler det ble helt krøll i dag... uffaa[:(][:(]

må jeg være i nærheten av babyen til vi er ferdige med amminga eller??? føles sånn nå..
(måtte bare dele med noen)

Så spørsmålet mitt er; deler dere på legging av babyen, eller gjør dere det selv??

er ingen sjans i havet at papsen får til å legge henne alene, men når det er slutt på ammingen skal han sannelig få lov [:D]

hmmm synes det er så vanskeliiig! ihvertfall når hun bare hyyler å raser hos pappsen.. greit å høre hvordan dere gjør det [;)]

Har bare fått lagt han den siste uken egentlig.. Hehe. Og da har samboeren min jobbet natt så han har vært vekke når han skal legges. Men tipper det blir meg som legger han pga jeg ammer.. Men hadde jo vært veldig praktisk om han kunne legge han. Det kommer nok etter hvert[:)]

ORIGINAL: MamaB

er ingen sjans i havet at papsen får til å legge henne alene, men når det er slutt på ammingen skal han sannelig få lov [:D]

samme her!!

ORIGINAL: Nåssåbjønn

ORIGINAL: perlis

hmmm synes det er så vanskeliiig! ihvertfall når hun bare hyyler å raser hos pappsen.. greit å høre hvordan dere gjør det [;)]

Du kan jo begynne leggingen, så kan han overta etter en liten stund. Da blir babyen vant til at dekk begge styrer med henne etter leggetid[;)] Slik kan være greit så lenge dere gjør ting på samme måte så det ikke blir urolig for ungen og den blir usikker[;)]

høres lurt ut [;)] er jo førstegangs, så må jo bare prøve å prøve litt mer.. går seg vel til etterhvert[:)]

prøver å dele på det..

meeeen,snuppa er helt hysterisk når pappaen legger,bruker i alle fall en time [:-]

når jeg legger henne sovner hun på ett kvarter [;)]

prøver å venne henne til pappaen og.. skal snart i utdrikkningslag,så da er det greitt att han også kan legge henne..

Her er det som regel jeg som legger...men hvist han våkner prøver sambo å roe han....får han det ikke til tar som regel jeg over....
Virker som om jo mer han hyler jo lenger tid tar det å få han i seng igjen.
Sambo ser helst at jeg tar over også.Det er jo litt spesielt det første mnd ...vant med mye kos og pupping vettu:)

ORIGINAL: lillefot

prøver å dele på det..

meeeen,snuppa er helt hysterisk når pappaen legger,bruker i alle fall en time [:-]

når jeg legger henne sovner hun på ett kvarter [;)]

prøver å venne henne til pappaen og.. skal snart i utdrikkningslag,så da er det greitt att han også kan legge henne..

er sånne ting jeg også tenker på.. vil jo ut å lufte meg litt[:D]

Gjør alt sjøl æ å:) suns det e greit ettersom æ full amme:) lille gutt treng kveldskosen te puppen før lalletid:)
men når amminga e ferdi skal pappan få bidra også:) pappan e veldi flink med storebror på 2 år:)

her er det mamma og pupp for alle penga, kommer pappan kommer jaggu furteleppa også, til hans store fortvilelse...[8D]

her dele me på d. hu va i seng kl 19.40 i dag når han la na. ikkje ein lyd i fra na. så snille og gode.

vi deler på alt, selv om han roer se fortere til meg holder jeg meg unna for å la pappaen finne sin måte å gjøre ting på... de skal jo klare seg uten meg å[:)]

Ja, det gjør vi. Det varierer hvem som gjør hva, bortsett fra amminga da...[8D] Vi har jo to barn så bytter litt på hvem som steller hvem, men jeg legger alltid lillemann for han får siste måltidet i senga. [:)]

ORIGINAL: Nåssåbjønn

her deler vi på slik! Vil ikke venne dem til at kun mamma f.eks skal legge. Kjett den dagen jeg er borte en kveld[&:]

Er jeg som gjør mest men her spiller det ingen rolle hvem som legger snuppa. Når hun har fått kveldsstell og pupp så sovner hun med en gang. Vi har en engel som sovner hvor som helst og med en gang hun skjønner det er natta (bank i bordet for at dette varer). [:)][:-]

Back
Topp