Ang lavt blodtrykk

Eg ble sendt til hjerte spesialist på 82/52 (då var eg ikkje gravid då) men uansett gravid eller ikkje er undertrykket under 60 så merker du det pent mye;)

såpass ja.. har ikke snakket med jm om de siste "anfallene" mine - så blir spennende å høre hva hun sier i morgen!

hehehehe !! skjønte ikke helt qoutingen - iThief : KANON GØY vits! :P :P :P
men den står jo ikke på denne tråden? :P haha
Det der skjedde i går og.. merklige greier.. eg har ikkje sett den vitsen her inne før du kommenterte det:p

Hvordan opplever dere det med lavt blodtrykk? Jeg har også lavt blodtrykk og plages mye av blodtrykksfall og generell matthet/manglende energi. Blir jo svimmel bare av å reise meg.

Hvordan opplever dere det med lavt blodtrykk? Jeg har også lavt blodtrykk og plages mye av blodtrykksfall og generell matthet/manglende energi. Blir jo svimmel bare av å reise meg.

Jeg har det akkurat slik som du beskriver det :( Så, jeg fikk beskjed i går av jm om at jeg må holde meg i ro og ikke vandre alene utendørs itifelle jeg besvimer i ett område hvor jeg er alene og ikke kan få hjelp.. Såå.. ja, er heldigvis ikke lenge til mai :) hehe!

Jeg har ikke noe problemer som er store. Men jeg er vant til p ha lavt blodtrykk, det har ikke sunket med graviditeten på en måte.
Jeg er ganske vant med at det kan svartne litt når jeg reiser meg fort!

-- tasting fra mobil --

Back
Topp