Ang Landstreff...

ORIGINAL: babeth

buhu kjipt at det ble i februar.....trur ikke vi e hjemme til da:-(

Ut på langtur? Hvor da? Er såååå reisesyk jeg [8D]

ORIGINAL: STI*Longsen

Ta det i januar da, så Nina*pina e ledig[;)]

ENIG!!!

For min del blir det uten barn !! [:)]

Har som Chicka sier lyst å vise han fram, men tror ikke jeg får med meg b.vakt oppover...Og jeg er klar for en helg der jeg bare kan være meg, og ikke mamma ! [:D]

Vet ikke enda om jeg skal være med, men kan ikke uansett 6.februar og en uke fram, for da er sambo på alpetur.
Men synes det hadde vært kjekt kommet på babytreff jeg da, siden det er et babyforum[8D] Men skal ikke si så mye, siden jeg ikke har bestemt meg enda, vet ikke om jeg tør engang[;)] [8D]

ORIGINAL: heart86

ORIGINAL: Maya87

Jeg er med, uansett om det blir med eller uten barn [:D][:D]

Men tar fortsatt ikke fly alene !! [:-]

tror det er flere som blir å ta toget[:)]
da kan vi kjappe i maaaaaaaaaaaaange timer[8D]

tror nok tog er en løsning for mange, ja! Blir nok det på meg og, hvis jeg kan være med. er billigere. Er genial løsning for å få truffet mange på vei oppover da [;)]

:D

Kickie sjekket for billetter i går, og da var det 800 kr t/r med fly, og 700 kr med tog. Toget tar 15 timer, mens fly tar SEFF kortere tid... Jeg tror dt blir fly på meg OM jeg kommer[;)]
Er så heldig at jeg har campingplass hos Helene, snuppa[:D] Så det blir ikke like ille økonomisk som det hadde blitt om jeg måtte ha tatt inn på hotell....

Men jeg vil først vite hva som er planen... Gidder ikke om det blir like mye surr som det ble i Oslo[8|]

Men Elisabeth om man bestiller tog endel før så koseter det 400 tur/retur trondheim[:)]

ORIGINAL: ElisabethRB

Kickie sjekket for billetter i går, og da var det 800 kr t/r med fly, og 700 kr med tog. Toget tar 15 timer, mens fly tar SEFF kortere tid... Jeg tror dt blir fly på meg OM jeg kommer[;)]
Er så heldig at jeg har campingplass hos Helene, snuppa[:D] Så det blir ikke like ille økonomisk som det hadde blitt om jeg måtte ha tatt inn på hotell....

Men jeg vil først vite hva som er planen... Gidder ikke om det blir like mye surr som det ble i Oslo[8|]

Du har plass her ja! [:D] (hvis Spencer og Spencer Nicolay vil være med så er det plass til dem også[;)])

Jeg driver å ser etter lokale osv, men først må vi bli enige om det blir med eller uten barn.

Hvis det blir med barn så tenkte jeg å ringe Zitrus Lekeland for å høre om det går an å leie evt. booke noe der. Men skal så klart sjekke med dere først da[:D]

Jeg stemmer helt klar for uten barn.

Sånn som det blei i oslo med barn, så satt jo alle med sin lille på fanget og da er man jo automatisk mest konsentrert om minien. Hvertfall følte jeg det sånn, blei ikke så veldig sosialt egentlig [:)]
Om vi drar uten barn er det bare oss selv å tenke på, og det syns jeg vi fortjener [:D][:D]

ORIGINAL: Sunnipunni

Men Elisabeth om man bestiller tog endel før så koseter det 400 tur/retur trondheim[:)]

jepp, være tidlig ute, så blir det billigere [:D]

Back
Topp