Ang lammeskinn..

Lilleprins2011

Forelsket i forumet
Jeg skal kjøpe lammeskinn nå, vil ha et som han kan ha i sengen for å prøve å gjøre det litt svalt, han er så varm av seg. Men kommer til å bruke det i vogn til vinteren tenker jeg. Så jeg vil ha et skikkelig ett, men jeg ser på nøstebarn ermer de seg tusenlappen, og barnas hus har til 299. Hvilke lammeskinn har dere, til hvilket bruk?

Anbefaler kaiser korthåret lammeskinn, det er knallgodt. Det har vi brukt i sengen blandt annet.

har kjøpt korthåra på barnas hus.. og har vært veldig fornøyd med de :)

Her fekk ungane skinn frå Nøstebarn då dei vart fødd. Har vore superfornøgd heile vegen. No har eg ikkje erfaring med andre, men eg betaler glatt dei kronene for nøstebarnskinnet.

Ungane er snart 6 og drøyt 3 1/2 og begge to vil ha skinnet i senga enno.

Har brukt skinn i seng/vogge/vogn sommar og vinter sidan dei vart fødd (dvs no i sommar har ikkje lille brukt sitt som eit forsøk for å sjå om eksemet blei bedre, men har ikkje merka endring). Skinna har vore tissa på og spydd ut, vaska i maskin fleire gongar og er like gode og mjuke. Eldste sitt er litt gråare i fargen enn lille sitt, men det får våge seg.

Det er verdt å invistere i dyrt lammeskinn altså? Jeg har ikke kjempe god råd, så jeg tvilte litt på om jeg skulle kjøpe på kid/barnashus, men jeg vil jo at gutten skal ha det beste, og jeg tenkte på om de er hardt behandlet de billige?

Vi har korthåret fra Barnas hus, og er kjempefornøyd! 

Dollface skrev:

samme her. God kvalitet på dem.

MariSafari skrev:
Vi har korthåret fra Barnas hus, og er kjempefornøyd! 

Vi også! Ett stort og ett lite. Har brukt det i vogn, seng/kurv, til å ligge på gulvet.... osv

Dollface skrev:

Sign!

Har Nøstebarn i senga og et billig et fra Babyshop i vogna. 

Jeg har 2 kortharde lammeskinn fra barnas hus, et langhåret fra MB/Oth og vognskinnet fra Nøstebarn (det som er sånn blågrått).

Er egentlgi fornøyd med alle 3, men om du skal invistere i ett fra Nøstebarn ville jeg kjent på det før jeg kjøpte det for noen av de skinnene er veldig stive i ullen.

Back
Topp