Ang. løk???

Busty

Andre møte med forumet
Hei! Håper noen av dere kan svare meg på hvor fort en merker at løk ikke er noe bra etter at en har blitt gravid. Jeg har spist løk to dager nå i det siste og blir skikkelig rar i magen, men syntes det var litt tidlig å merke det. Er jo bare 8 uker på vei.
Noen som vet?[;)]

hei, jeg har aldri hørt at løk ikke skal være bra isvangerskapet????? Har bare hørt det motsatte, vel, jeg har aldri hørt at man skal spise det i mengder, men akkurat som med andre grønnsaker........

samme her - har ikke hørt noe sånt.  Men det er jo selvfølgelig en sterk grønnsak, så for mye på en gang er vel ikke bra.

Ok. da må det vel være noe annet. ...hmmm

Jeg har heller aldri hørt at løk ikke er bra når man er gravid- derimot har jeg hørt at løk er en av de tingene ungen kan reagere på når man ammer..

ja det har jeg også hørt, men trodde kanskje at det gjaldt i svangerskapet også. Jeg får forske videre på hva det evt. kan være. Takker alle sammen

Jeg tåler ikke løk lukta etter jeg ble gravid, rå løk og stekt løk blir jeg fryktelig kvalm av klarer så å si ikke puste når jeg er i nærheten av det...[:'(]
Ikke så vedig glad i løk fra før, men har aldri blitt dårlig av lukta før.

Har jeg heller aldri hørt noe om. Det jeg har hørt er at man ikke skal spise løk når man ammer, fordi ungen kan få mye luft i magen.

Halloen.....
Jeg har gommlet I meg ganske mye løk I svangerskapet, Jeg elsker det....
Jeg har faktisk hørt at dersom man blir dårlig av enkelte produkter kan det faktisk være babyen som Ikkje liker di.... [:D]

Jeg er kjempeglad i løk og spiser det fortsatt. Måtte imidlertid slutte med å spise rå løk for det fikk jeg skikkelig vondt i magen av etter at jeg ble gravid.

Back
Topp