Ang. Lånekassen...

reddførstegangs

Betatt av forumet
Er det flere enn jeg som ikke har fått enda???

Begynner å bli redd for at det er en eller annen feil et sted altså...[&o]

Eg fekk dei i dag!

Og inne på mine sider står det ingenting på utbetalinger heller... Burde det ikke stå noe der om pengene kommer i morgen?

Det er jo utbetaling den 15...

ORIGINAL: Krøllo

Jada det er det, men når ALLE har fått, og det ikke står noe på mine sider om at de har utbetalt? Skal ikke pengene være på konto den 15?

ORIGINAL: Dollface

fikk i dag rett før to..

Er det alle de andre har sagt også... Er derfor jeg lurer hehe =) Hvorfor mine enda ikke har dukket opp[:)]

ORIGINAL: Dollysmurfen

ORIGINAL: *mamsfor4*

ORIGINAL: Krøllo

Jada det er det, men når ALLE har fått, og det ikke står noe på mine sider om at de har utbetalt? Skal ikke pengene være på konto den 15?

Fikk du forrige måned da? Jeg har ikke fått mine ennå. Venter til imorra jeg.

Ja jeg fikk forrige mnd... Søkte om stipend bare for våren, ogfikk stor stipend da - men det sto på lappen at neste utbetaling var i februar, så jeg skulle jo få nå da?!

Vi har fått[:)]

Jeg fikk i dag[:)]

De kommer sikkert i løpet av kvelden eller i morgen tidlig..

Du skal se de kommer i kveld (sånn etter klokka 20) eller imorgen tidlig.
Pleier aldri å være noe tull med lånekassa..

Nei har jo ikke før hatt noen problemer med dem, men nå kjenner jeg det nedi magen at jeg er smånervøs...

Hååååper bare det ikke er noe tull...

Ville det stått på min side om de hadde stanset stipendet av en eller annen grunn?

Eh... Hvorfor skulle de plutselig stoppe stipendet? Med mindre du har bløffa[8|]

ORIGINAL: siljegulli

Eh... Hvorfor skulle de plutselig stoppe stipendet? Med mindre du har bløffa[8|]

Nei det har jeg ikke gjort hehe ;) Men jeg er sykemeldt, men har ikke meldt inn til dem på grunn av at opplærings kontoret sa at jeg ikke trengte å gjøre det. Stipend tiden blir bare kortet inn, og det er helt OK - trenger stipendet denne våren på grunn av forskjellige årsaker - så derfor er jeg heller uten nå, enn siste halvår av lærlingetiden..

Om dere skjønner?!

ORIGINAL: |Mamma88|

Jeg fikk i dag[:)]

De kommer sikkert i løpet av kvelden eller i morgen tidlig..

ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

Utbetalingsdato er fortsatt den 15...Har aldri fått før jeg nei.

eg har aldri fått de den 15! Får de alltid før!
Og ja..fikk de idag!

Nå har jeg faktisk fått de på konto jeg og..

Fikk penger idag fra lånekassa.. Men ofte etter en stor utbetaling så venter de en mnd. før man får penger neste gang.. Jeg fikk stipend i september, fikk da ikke noe penger i oktober. Gubben fikk stipend for våren sist uke og får ikke penger før mars igjen... 

Back
Topp