Ang lån i banken når man har krav på OS til barnet er 18 år??

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Jeg lurer litt på dette i og med at jeg har krav på OS til jenta mi er 18 år, siden hun er forsinket i utvikling. Så hun går under barn med særskilte behov. Neste høst skal ut i jobb som førskolelærer, men kan i og med at jeg har OS jobbe litt redusert og MÅ ikke ha 100% stilling.

Hvordan ser banken på OS, siden jeg kan få den over så mange år fremover? Jenta mi blir snart 4 år.
 
Tror det kommer an på hvem du møter i banken. Min bank-rådgiver tok med OS i beregningene når vi skulle finne ut hva jeg ville sitte med som fast inntekt.. Det er viktig å komme med en oversikt når du tar kontakt med banken - vis at du er seriøs og vis hva du vil sitte igjen med etter alle utgifter er betalt - altså hva du kan klare å betjene av størrelse lån...

Lykke til!
 
ORIGINAL: oslojente1980

Jeg lurer litt på dette i og med at jeg har krav på OS til jenta mi er 18 år, siden hun er forsinket i utvikling. Så hun går under barn med særskilte behov. Neste høst skal ut i jobb som førskolelærer, men kan i og med at jeg har OS jobbe litt redusert og MÅ ikke ha 100% stilling.

Hvordan ser banken på OS, siden jeg kan få den over så mange år fremover? Jenta mi blir snart 4 år.

Du kan snakk med kommunen om lån. Her er ei side
husbanken.no
jeg skal søke om lån til dem når jeg skal begynne og jobbe for jeg har fått avslag av banker.
 
Back
Topp