Ang. Kynnere

Monkaponka

Forumet er livet
Jeg har hatt masse kynnere helt fra uke 20 og frem til sånn ca uke 29 ++,men nå har de blitt borte er uke 31 + 4 nå. Så de har ikke vist seg de siste 14 dagene.. Er ikke det litt rart?
Noen fler som opplever at de har blitt borte eller værre?

Håper mine forsvinner også [&:] Livmora mi må være overtrent nå tror jeg!!
Tror ikke det gjør noe at de blir borte- det er jo slett ikke alle som har kynnere i det hele tatt!! Bare nyt det du!! (hvert fall hvis de har vært like slitsomme som mine..)

Åhh.. jeg nyter det, for de var ganske slitsomme!!

Bare litt rart at de ble borte..[8|]

Fint med plagsomme ting som blir borte [:D]

huff.. stakkar dere med kynnere.. jeg er heldig jeg, aner ikke å det er en gang..

ORIGINAL: Monicus

Jeg har hatt masse kynnere helt fra uke 20 og frem til sånn ca uke 29 ++,men nå har de blitt borte er uke 31 + 4 nå. Så de har ikke vist seg de siste 14 dagene.. Er ikke det litt rart?
Noen fler som opplever at de har blitt borte eller værre?

Samme her.. Mine er så å si borte.. Har mye mindre nå enn før... Det er jo kjempempositivt da... [:D]

Da er det nok normalt siden vi er fler og jo det er veldig godt å slippe dem![;)]

er ikke helt sikker...men tror ikke jeg har harr kynnere enda..har jo kjent at magen har strammet seg iblandt, men kun svakt liksom....blitt steinhard...ikke noe skikkelig magekrampe....

ORIGINAL: førstegangsgravid

er ikke helt sikker...men tror ikke jeg har harr kynnere enda..har jo kjent at magen har strammet seg iblandt, men kun svakt liksom....blitt steinhard...ikke noe skikkelig magekrampe....

Høres ut som at du har hatt kynnere da..

ja, kanskje noen små da....men ikke noe som har plaget meg igrunn...liker å kjenne noe av og til...da "virker" jeg vertfall![:D][:D]

ORIGINAL: førstegangsgravid

Sånn er det med meg også. Magen er ofte stein hard, men ikke hatt noe vondt i det hele tatt. Så jeg vet ikke jeg om det er kynnere, eller om det bare er at magen er stram liksom. Den er jo det nesten hele tida!![:)]

Jøss, nå kom kynnerene tilbake[:D] bare vært på en liten ferie tror jeg.

har kynnere ofte en god del ganger til dagen, men kjenner bare at livmora strammes - har aldri gjort vondt... eller på noen måte vært plagsomt [;)]
Grunnen til at jeg svarer her var egentlig for å høre hvordan du opplever de, siden du syns det var greit å være kvitt de en periode? Kan kynnere være veldig vonde? & er det noe jeg også har i vente (vonde kynnere)? eller blir disse også like individuelle som resten av alle normale svangerskap? :)

jeg har ikke hatt noen kynnere tror jeg...?[8|]
er det vondt?
er det unormalt om jeg ikke har hatt det ennå??

ORIGINAL: **Flash**

har kynnere ofte en god del ganger til dagen, men kjenner bare at livmora strammes - har aldri gjort vondt... eller på noen måte vært plagsomt [;)]
Grunnen til at jeg svarer her var egentlig for å høre hvordan du opplever de, siden du syns det var greit å være kvitt de en periode? Kan kynnere være veldig vonde? & er det noe jeg også har i vente (vonde kynnere)? eller blir disse også like individuelle som resten av alle normale svangerskap? :)

Nei, de har ikke vært vonde, men noen ganger ganske ubehagelige og de har vart mye lengre enn 40 sek. Og når de kommer tett hele kvelden så har det vært slitsomt. Ikke vondt[;)]

Back
Topp