Ang kvalme?

^Milla^

Gift med forumet
Hvordan har det vært når dere er kvalme? Har fått 3 positive tester denne måneden, kan ikke si jeg stoler på dem egentlig.. Men blir kvalm etter jeg har spist, og spesielt om jeg rører mye på meg... Driver å pakker til flytting over helga, og hver gang jeg begynner å røre meg blir jeg kvalm.. det varer omtrent til jeg setter meg ned igjenn..

Andre som har/har hatt det likedan?

Nei det e en lang historie i grunn.. Men for å gjør det veldig kort så har æ fått positive testa OFTE i år, som åpenbart ikke har betydd stort.
Fikk 2 positive seinest begynnelsen av mnd her, så en pitteliten blødning(har ikke blødd anna enn den ene dagen på 2 mnd no) Men for 2 uka siden tok æ test som va negativ..

Å no har æ tatt 3 positive å 1 negativ(den digitale) igjænn..
Så tørr ikke stol på nå test før alle sir det samma [;)]

Nja.. spurt om det forrige mnd oxo, men da tok dem bare en gravitest, å den va jo negativ.. Å da va det ikke aktuelt med nå Hcg prøve nei, enda æ spurt om d..

Sjønne ikke koffer d skull vær sååå vanskeli å få nå æ ber om?[8|]

Men ska be om tidli UL da, for testan e jo positiv no, å da veit æ egentli ikke kor langt æ e på vei.. Siden æ ikke hadd mensen forrige PP heller.. Å da har æ vell krav på d?? eller?

Ja, det må du jo få!! Eller i det minste måle hcg.. Jeg fikk henvisning til tidlig ultralyd tidligere en gang fordi jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei. Er testene positive nå må du jo være gravid! Lykke til! Krysser fingrene for deg!

Taakkk[:D] E så frykteli utolmodig på å få vit d.. om æ virkelig i gravid.. D e sånn, æ tænke d jo no, at æ e gravid.. Men å få det bekrefta.. Å allfall på en UL, d må vær frykteli deili.. En følelse av trygghet[:D] Håpe d skjer så fort som muli, ska ring legekontoret i mårra å hør ka dem sir..[:)]

Back
Topp