ang kosttilskudd

Fått sin egen Emily

Gift med forumet

Bare litt nysgjerrig på hva dere andre tar?

For i 1.trimester så tok jeg møllers tran, folat og litt jern i blant.

Mens hittill i 2.trimester har jeg tatt noe som heter "alt i ett",
men har ofte blitt uvel av tabletten og kasta den opp [8|]

Så derfor dro jeg til apoteket i dag for å kjøpe den store pakka fra LIFELINE som heter GRAVID
Etter å snakka med damene der ble jeg anbefalt å ta LIFELINE for AMMENDE i stedet, og på pakken står det "Kan benyttes fra 2.trimester", så det burde vel stemme regner jeg med?

Noen andre som tar dette kosttilskuddet? eller det gravid kostilskuddet?

Det var rart å spise så mye tabletter, det var 2 små omega3 tabletter,
1 vitamin/mineraltablett pluss 1 makromineraltablett.

Er ikke no stor fan av kostilskudd generelt, men syntes det er vanskelig med alt dette man ikke skal få for mye eller for lite av, og jeg er ikke flink nok på å få meg i nok grønnsaker eller frukt pga allergi.

Drikker kun tran!!
Legen og jordmor sa jeg ikke trengte noe mer enn det så da forholder jeg meg til det. [:)]

ORIGINAL: littlebaby2010

Jeg bruker lifeline gravid, men kanskje jeg skal gå over til ammende når jeg skal ha neste pakke. For vi trenger vel ikke så mye folat som det er i gravid tilskuddet.

Jeg tar alle på kvelden for da slipper jeg transmak hele dagen, men ellers står det vel at man bør ta noen på dagen og noen på kvelden, men det blir for mye styr for meg.

ja, jeg så det stod noe om det... Det blir alt for mye styr for meg også [;)]

Ja, de på apoteket sa at det ikke var gunstig å få i seg for mye folat heller (og jeg tok jo folat et halvt år før jeg ble gravid siden vi prøvde) så derfor syntes jeg det var godt å ikke få seg så mye folat lenger. Har jo hatt en pause da siden uke 13, men allikevel.

Back
Topp