ang. kontroller..

Finnsikkemer

Forumet er livet
hvordan er det hos dere? hvor ofte skal dere på konrtoll da?
 
samme her. hver fjerde uke og hver 2 uke etter uke 30. men så fikk jeg en del komplikasjoner ca i uke 25 og da blei det oftere. men hører om di som kun har i uke 12.. så i uke 24 også 1-2 kontroller etter uke 30. syns det høres så lite ut ??
 
Aner ikke denne gangen, men de to andre svangerskapene hadde jeg kontroll hver fjerde uke frem til halveis ut i tredje trimester og da var det annenhver uke.
Denne gangen får jeg mye tettere oppfølging siden det er et risikosvangerskap
 
når er det vanlig med 1. kontroll da? trodde deltar etter uke 12 ca jeg..?

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
Første kontroll er vel mellom uke 8-12 (vanligvis)
 
jeg har hatt første kontroll begge gangene før uke 12.. første gang i uke 4 eller 5.. fikk helt nåja etter positiv test så ringte lege med en gang. denne gangen tok jeg det litt mer med ro. men etter legevakt besøket fikk jeg beskjed a legen der å ringe legen min for å komme igang med kontrollene. så denne gangen blei første kontroll uke 6+2 :)
 
vurdere å ringe i morgen til jordmor. hun har kun kontor dag en gang i måneden her. så tenkte kansje å snakke med henne om når hun vil ha meg inn. hun har jo ikke akkurat så mye å gjøre en hel dag her. er bare 3 gravide her jeg bor:) håper å komme inn før 12 uker. er jo så kos å være på første kontroll
 
Her blir det ca hver 14 dag fram til uke 30 og så hver uke etter :O
 
Back
Topp