Ang kommode/stellekommode

lykkeligfrøken89

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Vi har en MALM 4 skuffer på badet nå, men har funnet ut at den blir litt for høy når jeg skal stelle (100cm) da jeg er bare 162 høy.xsmile9
Noen som vet av andre kommoder der ute? Den kan ikke være bredere enn MALM sine 80cm.
Har sett på stellebord også, men vil helst ha kommode som jeg kan ha stellematte oppå.
Tenkte litt på MALM sin med 3 skuffer, men den er bare 78 cm høy..så den blir litt vel lav..! VANSKELIG!:eek::(:confused:

Vi stelte oppå vaskemaskina sist, og kommer til å gjøre det nå også, siden badet er så lite:p Kjenner flere som har hatt stellebord fra Ikea og vært fornøyd da:)

Sent from my iPad using BV Forum

Hadde en lignende fra Ikea, det stellebordet. Ble for høyt for meg :(

Men vaskesmaskinen/tørketrommelen var helt genialt :) Blir å bruke det denne gangen også :)

Jeg hadde ett slik til nr 1. Men jeg syns den klaffen bare var MAKS i veien! :-/
Æsj var den.. :-/ På hvilken måte? Det virker så enkelt å bare klaff ned.. klaff opp :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Æsj var den.. :-/ På hvilken måte? Det virker så enkelt å bare klaff ned.. klaff opp :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja det samme tenkte jeg, men hos oss fant vi aldri en passende plass, så det ble så stort og tok veldig masse plass. Og når delen var slått ned så var det så kronglete å komme til skuffene, dunka hodet flere ganger :p Men når den sto som vanlig skap var den helt okey!
Om man f.eks vil slå opp og ned hele tiden så er det også ganske slitsomt ettersom man må ta av og på stellematta og stellesakene hele tiden. Og med en baby på armene som har bæsjet opp etter ryggen var ikke det så populært :p

Håper dere har en fin plass som den ikke blir i veien på da! Vi har ikke plass til kommoder eller bord på badene denne gang (flyttet), så vi skal kjøpe sånn til å ha over senga og henge en "tøy-hylle" ovenfor senga, hvor det er plass til noen bleier og slikt. Også bruker vi under senga som lagringsplass til bleiepakker og andre større ting :) Bleiebøtta skal stå utenfor ytterdøra og ikke på soverommet altså :)

Vi har primi sogni stellekommode. Løfter du opp lokket er det badekar i øverste skuff, den brukte vi mye helt i starten. Da hun ble litt for lang for den tok vi ut badekaret og brukte øverste skuff til klær. Veldig deilig å ha hennes håndklær, kluter og det innerste laget med klær, pysjer og sånn i den og resten av klærne på rommet. ImageUploadedByBV Forum1407437168.576003.jpg
Jeg er 163 høy og vi tok av hjulene og jeg synes høyden er perfekt. Huleboermannen klager heller ikke på høyden og han er 190...

Høyde : 95 cm med hjul (vet ikke hva den er uten hjul, men ville ikke hatt den noe lavere enn jeg har den nå)
Dybde : 50 cm og
Lengde : 80 cm (inkl. sidehengt oppbevaringshylle, ca 103 cm )

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Back
Topp