ang. klyster

schnappi

Blir kjent med forumet
Hvis man skal ha klyster før/under fødselen, får man da en slik man setter selv, eller er det jordmora som gjør dette?
Litt rart spørsmål kanskje, men har litt angst for "besøk" i rompa mi.. Har aldri hatt problemer med GU, men får panikk når det gjelder rompa..

Hei[:)]
fikk klyster da jeg fikk mitt første barn, det var det jordmoren som satte. dem spørr som regel om man har hatt godt avføring før dem setter, det er ikke alltid nødvendig å sette.

grrrrr.. ja der sier du noe tammis.. fytti h.......[>:]

Skal garantert ha klyster, uansett hvor ekkelt d e, og om jordmor setter d. Har forresten aldri hørt om at man kan sette d sjøl? hm... må æ spørre om neste gang æ har time...

Vil bare si at under fødselen så er det siste du tenker på om du bæsjer eller ikke. Jeg hadde ikke klyster, men jeg tror ikke at jeg bæsjet...
Man er alltfor opptatt av å tenk "...få det ut få det ut"

Jeg fødte på mandag hadde ikke noe klyster oppi.
Men rett før hu kom spurte jeg om det for jeg følte jeg skulle ja..... bæsje på meg [;)]
Tror ikke jeg gjorde det men jordmora sa at det var mangen som gjorde det for det om de fikk klyster.

Dagen etter fødselen måtte jeg får hjelp til å tisse [&:]
Og dagen før jeg reiste hjem måtte jeg få klyster [&:]
Men må man så må man [8D]

Joda man kan sette det selv.
ORIGINAL: Fuvi23

Skal garantert ha klyster, uansett hvor ekkelt d e, og om jordmor setter d. Har forresten aldri hørt om at man kan sette d sjøl? hm... må æ spørre om neste gang æ har time...

Det er litt vanskelig å komme til, men du kan godt sette den selv.. Eller få samboern til å gjøre det visst det føles bedre..

Back
Topp