Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
heisann.
morkaken min ligger foran på meg så eg kjenner ikke så mye spark enda.bare litt bobling.er 25+3 på vei,er det noen som har det samme problem? når evt kjenner man spark TYDELIGT?begynner å bli litt nervøs her.....
æ har å morkaka liggende foran så d variere sterkt på kor mykje å kor hardt æ kjenne sparkene. alt kommer ann på korsen babyen ligg. d e ennu mange spark som æ ikkje kjenne (dette fant vi ut før jordmora kobla mæ opp t en sånn maskin som registrere bevegelse å hjertelyd)
men om du bi vældi nærvøs så annbefales d på d stærkaste om å ta kontakt me jordmor
Min ene baby har morkaken foran seg, og den andre bak. Jeg kjenner tydelig forskjell i sparkene. Hun som har morkaken foran kjenner jeg ikke så ofte, og det sier jeg alltid fra om når jeg er på kontroller. Da får jeg samme svar hver gang: Det er helt normalt siden morkaken tar i mot støyten.. Men etterhvert som babyen vokser kjenner jeg henne mer og mer, men vil anta at jeg vil kjenne den andre mest hele svangerskapet..
jeg hadde morkaken forann slik du beskriver når jeg gikk gravid med vår datter og kjente egentlig aldri skikkelig liv og røre i den form mine venninner kjente. jeg kjente helst liv på sidene, men kjente jo noe hver dag så betrygget meg med det, men det er litt kjedelig akkurat det. denne gangen ligger den ikke slik til, men jeg har vært bekymret for lite liv for noen uker siden, men hadde ikke før uttrykt min bekymring her på babyverden før babyen ga meg en masse deilige spark! Nå er det mye aktivitet for tiden. Masse lykke til!
ja fikk også det svaret forrige gang hos jordmor,at man ikke kjente det på samme måte.får håpe det kommer snart skikkelige spar snart....så krysser fingrene at etter eg har uttrykt meg her,hehe