Ang kjønn..

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Hoho, kjenner det kribler litt i magen, er så spent på hva lille er for noe !

Det kinesiske fødselskartet sier jente, ringtesten sier jente, jeg er blitt spådd jente !

Sambo mener jo helt klart at det er gutt (Ønsketenkning[8|]) ..

Jeg er litt usikker.. Hadde ingen følelse med førstemann heller så det er litt spennende..

Det er mest praktisk med gutt, har jo masse tøy fra lillegutt og er jo blitt vant til å være en "guttemamma"..
Men samtidig, så tenker jeg endel på hvordan det ville vært å ha ei lita prinsesse. En lita mammajente, som jeg kan dulle med, ordne håret på, kle opp i alle de fiine klærne som finnes til jenter der ute !

Blir jo såklart overlykkelig hva enn det måtte være, å gleder meg masse til å få vite det ! Vi (jeg) har jo hatt jentenavnet klart i flere år ! Heldigvis er sambo enig i navnet, så det blir ingen case..
Guttenavn er det værre med.. Vi har totalt forskjellige meninger dene gangen, så blir spennende å se om vi blir enige [:D]

Noen andre som har en "følelse" eller har tatt noen tester på hva kjønnet blir ?

PS! Ifølge det kinesiske fødselskartet så var den eneste muligheten for oss å få gutt, var hvis vi hadde blitt gravide i januar.. Hehe.. Resten av året viser kun jenter gitt [:D]

Eg er også spent, har ikkje visst kjønnet med jentene mine... Gjekk i 9 mnd med begge og trudde de var gutt, men ut kom da jenter.. hehe..

Denne gangen skal eg vite.. Blir litt spennande og prøva da og då..
Tør ikkje ha nåke følelse eg denne gangen... Men ringtest og kinesiske fødselkartet seie gutt så me får sjå, kartet sa gutt med eldste jento og... Blir spennande... Håpe jo litt ekstra på ein gutt då siden eg har 2 jenter men så klart blir gla uansett.. Viktigeste er at det er frisk og velskapt

Jeg har ingen følelse jeg heller. Det kinesiske kartet sier gutt, og det hadde jo vært fint siden vi har ei jente fra før. Men samtidig er det veldig praktisk med jente(med tanke på utstyr og klær), og så innbilder jeg meg at jeg er mest komfortabel med og takler jenter bedre[8D]
Nei, vet du hva, jeg tror faktisk jeg har følelsen av at det blir jente jeg[:-] Lillemor har tilogmed gitt henne navn[:-]selv om hun sier hun ønsker seg gutt. Mannen min ønsker jeg også gutt tror jeg, men han hadde aldri i verden hatt samvittighet til å erkjenne det. Men jeg skal ikke lyve, jeg er ei jentete jente, liker rosa/sminke/feminine klær etc, så jeg ønsket meg mest jente med første. Men hadde jeg fått gutt hadde jeg ikke blitt mindre glad for det.
Det blir spennende å se i allefall!![:D]

Jeg blir like glad hva enn nå det blir [:)]
Går med en sterk følelse at det kommer til og bli gutt..[:D]

Har igrunn ikke vært så ivrig på å ta alle de "testene" på om det kommer til og bli gutt eller jente..

Men når den tid kommer at vi har mulighet til og se hvilket kjønn det er, vil vi begge to helt klart vite det.
Kjempe spent [:D][:D]

Jeg også kjenner jeg er kjempe spent på dette. Jeg har jo tatt vare på litt tøy fra da jeg var lita som fortsatt kan brukes. Klær fra 1983 liksom. haha...
Navn på jente har vi klart tror jeg, men guttenavn er verre. Blir liksom aldri helt enig der tror jeg.
Og siden vi begge har så lange etternavn, så velger vi å ha enkelt navn heldigvis.
Vi har begge dobbeltnavn, men bruker bare det første navnet uansett, men med de lange etternavnene våre, kan vi stå en halvtime hver å presentere oss:P

Jeg fikk beskjed om igår at hvis det var en gutt så skulle han spille fotball og ikke ri hest (Jeg driver med hest, kjæresten er fotball/treningsfanatiker:P ) Så tror jeg vet hva han vil ha!

Svarte bare at det er helt greit, helgene blir jo på hundeutstillinger uansett hihi

Har en så sterk magefølelse på en lillebror, at jeg ikke engang tenker over at det kan være en jente [8D]
er 99% sikker [:)]

Kinesisk kart sier jente. Sa jente sist og det stemte. Og ettersom svangerskapet fram til nå har vært veldig likt det føste, ser jeg for meg at det er en jente inni der. Sist trodde jeg gutt fram til UL, så kan fort være feil[;)] Samme hva det blir! Praktisk med jente ettersom vi har mye klær med jentefarger, men morsomt med en av hver også. Gleder meg uansett jeg[:D]

Kinesisk fødselskart sier jente, det gjorde det også forrige gang og det stemte! Jeg har egentlig en jentefølese selv, MEN så har jeg et heeeeelt annet svangerskap denne gangen med mye kvalme, så innimellom lurer jeg på om det kan være en liten lillebror på gang likevel...Eller som sambo tror: en av hver!! [:-]

Jeg "har en følelse" av at det er jente men har jo selvsagt ikke en anelse [:D] 

Vi er begge ganske sikre på at det er en jente inni der. Men hvorfor vet jeg egentlig ikke..hehe!
Har en gutt fra før[:)]

Jeg var så sikker på at det var en gutt forrige gang at jeg ble skuffa på ul da det viste seg at det var ei jente, hehe! Ble ikke skuffa fordi det var jente, men ble skuffa fordi jeg tok feil. Denne gangen tror jeg at det er ei jente, så da er det vel en gutt da.[8D]

Guttenavnet er klart fra forrige gang, jentenavnet har ikke vært noe tema enda engang. Venter til overstått ul før vi starter den diskusjonen.[;)]

Har igrunn guttefølelse... Men så har gynekologen jeg var hos i uke 10 røpet seg.. Hadde tidlig ul og så mens han holdt på å se på bildene sier han plutselig: Ja blir nok en gutt dette vettu!!! Og vi som egentlig ikke ville vite det denne gang...[&:] Men har bestemt oss for å holde det hemmelig...[;)]
Men jeg trodde ikke man kunne se det så tidlig????? Hva sier dere?? Tror dere at det kan stemme???

Med førstemann visste vi ikke, men jeg var sikker på at det var en gutt. Så sikekr at vi ikke brydde oss med å finne jentenavn engang.. hehe
Med andremann fikk vi vite det på ul.

Jeg har ikke noen spesiell magefølelse, men svangerskapet denne gangen er HELT anderledes enn forrige, og det blei gutt, så da blir vel dette kanskje en jente :) Og nårjeg tenker meg om så merker jeg at jeg ubevisst bare kikker på ting til jente når jeg er i butikker og sånn.. Sist gang kikka jeg kun på nøytrale ting.. Litt merkelig :)

ifølge det kinesiske kartet sist svangerskap så skulle det bli jente så da trodde jeg også at det var jente, men det ble vår lille Marcus nå så sier det kinesiske kartet at det er gutt, nå tror jeg selv også at det er gutt, men den mage følelsen er litt skiftende så nå da blir det spennende å se hva det blir denne gangen :)

ORIGINAL: stomperud

Har igrunn guttefølelse... Men så har gynekologen jeg var hos i uke 10 røpet seg.. Hadde tidlig ul og så mens han holdt på å se på bildene sier han plutselig: Ja blir nok en gutt dette vettu!!! Og vi som egentlig ikke ville vite det denne gang...[&:] Men har bestemt oss for å holde det hemmelig...[;)]
Men jeg trodde ikke man kunne se det så tidlig????? Hva sier dere?? Tror dere at det kan stemme???

Med førstemann visste vi ikke, men jeg var sikker på at det var en gutt. Så sikekr at vi ikke brydde oss med å finne jentenavn engang.. hehe
Med andremann fikk vi vite det på ul.

trodde ikke man kunne se det jeg nei så tidlig på UL, men kan hende han tippa ut i fra noen mål han selv tok. hørt en gang at jenter vanligvis har mindre hode enn gutter eller var det omvendt? husker ikke, men jeg tror nok ikke han visste helt sikkert at det ble en gutt, men dere får jo velge på den ordinære UL om dere vil vite hva det blir eller ikke =)

Det kinesiske kartet sier gutt, ringtesten sier ingenting, og magefølelsen sier ingenting....
Har følt bestemt jente frem til nå, men nå er jeg ikke sikker lengere....

Back
Topp